rlz Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hei. Er det noen som har anbefalinger til en stillegående DVD-spiller? Pris ikke problem... Alt som forventes er at den er stillegående. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er det noen som ikke er stille gående? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Ja? Som f.eks. den jeg sitter med nå, Pioneer slotin et eller annet... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Pioneer Slot-in: Hvis du laster ned Pioneer DVD-utility, med den kan du sette spilleren i Quite mode. lqpl Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Du kan bruke dette programmet for å få ned støynivået til spilleren edit: lqpl kom visst meg i forkjøpet Endret 29. november 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) OK. Jeg mener at jeg skal ha en ny til en ny PC, men da kan jeg vel sikkert bare kjøpe slotin-spilleren min i tray-versjon og mekke quietmode Takker for raske svar! Edit: Leifs Endret 29. november 2003 av rlz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg vil heller anbefale et kabinett med frontluke. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Det er et Lian Li kabinett, med sånne kule 5.25" cover Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 OK. Jeg mener at jeg skal ha en ny til en ny PC, men da kan jeg vel sikkert bare kjøpe slotin-spilleren min i tray-versjon og mekke quietmode Takker for raske svar! Edit: Leifs Hvorfor tray ? Slot in bilr like stille i Quiet mode som en med tray. Selv har jeg en Pioneer 106-s eller no, slot in, hører ingenting av den når jeg ser dvd. Og da er den i quiet mode, med frontdøren åpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå