ray001 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Xiaomi Mi Mix - Hva er deres for og imot meninger? Vurdere denne mobilen, opp imot Xiaomi Mi Note 2 Her er det en fysisk sammenligning(Xiaomi Mi Mix & Xiaomi Mi Note 2 & Samsung Galaxy Note 4 som jeg har hatt) http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8400&idPhone2=8014&&idPhone3=6434 Ut ifra denne sammenligningen er ikke Xiaomi Mi Mix så mye større enn det en skulle tro(6,4" vs 5,7" skjerm) Slik jeg ser det: + MYE mer lagrings plass MYE Større skjerm Meget robust ramme & bak del mot bøying & skraper - Dårlig lyd i høytaller(er usikker på dette) Front kamera er bedre på Xiaomi Mi Note 2 Bak kamera er bedre på Xiaomi Mi Note 2 Mangler 4G bånd(Bånd 20 - 800Mhz) Ikke så robust mot fall på ramme(knuser lett). MÅ bruke beskyttelse.(beskyttelse på Xiaomi Mi Note 2 må sikkert brukes her også) MEN den 6,4" skjermen betyr jo MYE, så hva vil en "svelge" for å få den? Endret 20. november 2016 av ray001 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 I teorien kan manglende 4G800-støtte være et problem. Jeg tror jeg starter en tråd på emnet. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Ser jo ut som om den er helt håpløs i bruk når det ikke eksisterer kanter rundt skjermen. For et latterlig teit design. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Ser jo ut som om den er helt håpløs i bruk når det ikke eksisterer kanter rundt skjermen. For et latterlig teit design. http://arstechnica.com/gadgets/2016/11/xiaomi-mi-mix-review-this-is-what-the-future-of-smartphones-looks-like/ Er vist ikke et problem, annet en i toppen av telefonen. Og..det er faktisk en konsept-telefon og ikke en commercial-samsung-brand-spy-ut-så-mange-som-mulig-telefon, noe som er ekstremt viktig å huske i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå