baguett Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Hei folkens! Da er det snart på tide å oppgradere receiver, min gamle Onkyo TX-SR508 begynner å dra på årene, og er moden for utskiftning. Den støtter ikke 4K og HDR, og det er hovedpoenget for oppgradering. Jeg er på utkikk etter en slank receiver ala Pioneer VSX-S520, men helst noe rimeligere, om mulig? Høyttalerne jeg har er av gammel årgang, Eltax Discovery 5.0, ligger på rundt 80 watt ifølge komplett, så jeg trenger ikke en receiver som er veldig kraftig. Utelukker dog ikke å oppgradere høyttalere snart, men blir ikke noe i 10k-klassen da heller. Kravene er altså: drive 5 kanaler HDCP 2.2 / HDMI 2.0 HDR passthrough 3+ HDMI innganger / 1 utgang Helst rundt 4.000 kroner Slank design App-styring Har ikke fulgt mye med i hjemmekino-verden de siste årene så ale tips taes imot med takk edit: Kom over Yamaha RX-S601. Vet noen om denne kan videresende HDR i 4K? Passer ellers alle kravene mine! Endret 20. november 2016 av baguett Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Med hdcp 2.2: http://www.prisjakt.no/category.php?&b=s294510067#rparams=b=s294510204 HDR har jeg ikke satt meg inn i/sjekket. Budsjettet ryker. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Ser ut som at Yamaha RX-S601 er den billigste i den lista, tror jeg satser på den, men venter til black friday for å se om det dukker opp noe interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå