Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Enn strålende opplagt grønnfinkhann ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Særdeles flott levert fra deg igjen. Fin skarphet og behagelig bakgrunn! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Sier det samme som Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Ja det er jo bare å slutte seg superlativene her også. Helt superb dette også. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hei Albert. Fint bilde av grønnfinkhann, greenfich male M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hei Albert. Fint bilde av grønnfinkhann, greenfich male M v h Leif Sorry fich = finch Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Jeg greide naturligvis å legge inn en skrivefeil, - det skulle ha stått: "En strålende opplagt ...". Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Jeg greide naturligvis å lage en skrivefeil, - det skulle ha stått : "En strålende opplagt ...". Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Særdeles flott levert fra deg igjen. Fin skarphet og behagelig bakgrunn! Mvh Fredrik Hei, Fredrik N. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Sier det samme som Fredrik Hei, Torhild. Takker og bukker ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Ja det er jo bare å slutte seg superlativene her også. Helt superb dette også. Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Hei Albert. Fint bilde av grønnfinkhann, greenfich male M v h Leif Sorry fich = finch Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Jeg greide å levere en skrivefeil, jeg også ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Kanonfint, ...som det bruker å være Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Kanonfint, ...som det bruker å være Hei, Helene. Tusen takk for nok en hyggelig og positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Kanskje litt bleikere enn den gjengen jeg pleier å få på besøk. Men skarp og fin er'n jo, Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Kanskje litt bleikere enn den gjengen jeg pleier å få på besøk. Men skarp og fin er'n jo, Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Vi har snakket om at det er så få grønnfinker med kraftig farge, de fleste går i grågrønn sjattering, så din observasjon er korrekt. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Strigla og pyntet, ikke noe å trekke her ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Strigla og pyntet, ikke noe å trekke her ! Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! De fleste grønnfinker som kommer til fórplassen vår, bruker kort tid på å søle seg til med mat rundt nebbet, og det ser ikke appetittlig ut. Denne, derimot, - var, som du skriver, "strigla og pyntet, ...". M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 På nytt et kjempe flott bildet Albert. ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 På nytt et kjempe flott bildet Albert. ? Hei, Jimmyag. Tusen takk for ennå en hyggelig og positiv tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg