sness Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Hva bør brukes for å rense cpu? Vet bare at du ikke skal bruke noe som etterlater rester. Hva er det jeg kan bruke som ikke gjør det? ..... sness Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Bruk q-tip og isopropanol! Det funker fint. Så kan du bruke en brille-klut til å tørke av etterpå. (Ikke bruk tørkepapir e.l., det etterlater mange rester.. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Isopropanol og Q-tips er bankers, men du KAN også bruke tørkepapir om du velger rette typen, Dvs: "Torky" fra Edet. Dobbelt så dyrt, men er kongen i tørkepapirjungelen. Det er sterkt og det loer ikke. Lenke til kommentar
askt Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Kaffefilter og 96% sprit er også en uslåelig kombinasjon. Helt seriøst. Jeg fikk vekk alt av pasta-rester på min gode gamle Duron. Ble som ny! eller.no Lenke til kommentar
drbass Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Man kan vel bruke aceton også, det funker fett. Eller s har jeg testa legesprit, og kan fortelle at det også er brukbart. Til å rense med bruker du som de andre he sa: q-tips. Det funker bra. Lenke til kommentar
arkhanien Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg brukte først white spirit på godt tørkepapir for å grovrense, deretter isopropanol på Q-tips for å finrense (og fjerne fettlaget white spirit etter later seg). Det gikk fort å rense da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå