Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hei, ser at UE55KU6075 kommer på tilbud denne uken i forbindelse med black friday, men er det et bra tv? Og har det "ekte" HDR? Etter som jeg har skjønt så er det forskjellige varianter av HDR ute og går, og noen av de er bedre enn andre, så hvordan stiller denne samsungen seg? Og hvordan vil den være til spill og sport sendinger, primært motorsport? Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Lurer på det samme selv, det er et virrvarr av modeller og spesifikasjoner jeg ikke vet hva utgjør i praksis for en film eller tre i uka. 1 Lenke til kommentar
deleder Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Prisjakt sier: Oppdateringsfrekvens Bidra med en verdi 2015-modellen har 100 (JU), 2016 har 50 (KU).Det er ikke positivt hvis man skal se sport f.eks mener jeg. Samsung skryter dog at den har "PQI (Picture Quality Index) 1300". Det er vel en teknologi de bruker for å forbedre bildet. Irriterende at det er et virrvarr av modeller. Virker som de gjør dette for å please enkelte kjeder. Resultatet er at det blir vanskeligere for forbrukeren. Få/ingen tester og vanskelig å sammenligne priser. Edit: ser 6455-versjonen har 100 hz. Litt dyrere dog Endret 21. november 2016 av deleder Lenke til kommentar
Trollmannen13 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Er også interessert i å vite mer om denne TV'en. Vanskelig å lese utenlandske tester og da TV'ene har forskjellige modellnavn.En ting jeg lurer på er om denne er ok nok til å kunne spille PS4 (Battlefield) med. Finner ikke info om responstid / inputlag og har null peiling på om 50 vs 100 hz er best til spill som spilles i 60fps. Kan noen svare på dette? Mange takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå