Fotoskrulla Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 En regnværsdag på Helgelandsbrua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Det er uttrykket som teller, og ikke alltid det teknisk perfekte. Dette demonstrerer du fint her, kreativt og spennende bilde. Tommelen opp fra meg. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Et veldig spennende bilde pga fin komposisjon! Sikkert ikke alle som liker sepia-behandlingen her, men jeg synes det var fint og bildet får et visst nostalgisk preg over seg... 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Det er uttrykket som teller, og ikke alltid det teknisk perfekte. Dette demonstrerer du fint her, kreativt og spennende bilde. Tommelen opp fra meg. Mvh Ragnar En må av og til skyte litt fra hofta, da blir det gjerne litt så som så. Men bedre å knipse enn å ikke gjøre det. Takk for fin positiv kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Et veldig spennende bilde pga fin komposisjon! Sikkert ikke alle som liker sepia-behandlingen her, men jeg synes det var fint og bildet får et visst nostalgisk preg over seg... Utgangspunktet er jo er gråværsbilde, litt kjedelig i seg selv. Nei folk vil sikkert synes forskjellig om sepiatonen her, men det er helt greit det Lenke til kommentar
Pande Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Linjelekkert eller lekre linjer om du vil:-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Riktig dekorativt ble dette ... litt spesielt og oppfinnsomt. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hei, Helene. Bildet var muligens et trivielt sommerbilde fra en typisk julidag i Norge, men du har gitt det et spennende og dramatisk, - nesten litt illevarslende uttrykk, - imponerende bra ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Linjelekkert eller lekre linjer om du vil:-) Takk skal du ha Pande! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Hei, Helene. Bildet var muligens et trivielt sommerbilde fra en typisk julidag i Norge, men du har gitt det et spennende og dramatisk, - nesten litt illevarslende uttrykk, - imponerende bra ! M v h Albert. Riktig dekorativt ble dette ... litt spesielt og oppfinnsomt. Takk for fine tilbakemeldinger på dette, egentlig kjedelige, bildet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 I mangel av stjernehimmel så kan man jo bruke ei bru med "strålende" barduner. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg