OHJohansen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Vi har testet ni kandidater uten en tråd.SAMLETEST: Bose er ikke lenger kongen på haugen Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Og fortsatt henger de langt etter de beste på passiv støydemping slik som Etymotics... Endret 20. november 2016 av robertaas 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 hva skjer med bilde av hu dama, hun ser veldig forskjellig ut fra bilde til bilde. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Sittestilling og lysforhold / eksponering ser ut til å variere litt, men veldig forskjellig var nå en overdrivelse. 1 Lenke til kommentar
Myx Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Grundig og bra test! Sony'en er definitivt en het kandidat for meg når Bose QC3i skal erstattes. For å være litt pirk, så tror jeg det strider mot den vanlige manns oppfatning når et headset til 2000,- omtales som "_Billig_ og bra" (JBL EVEREST V700 ELITE) 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Og fortsatt henger de langt etter de beste på passiv støydemping slik som Etymotics... Noen modeller å anbefale ? Lenke til kommentar
reidarm Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 +1 på Etymotics. Er4 konkurer fortsatt med de aller beste på lyd. Men de fungerer aldeles dårlig på et kontor. Det gjør fysisk vondt å trekke dem inn og ut i tide og utide. Og mens lydbildet er aldeles bredt og presist så er det veldig "i hodet". Så jeg ser poenget med klokker på kontor. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Det er nok snakk om små nyanser, men jeg er i hvertfall ikke enig i rangeringen av de to vinnerne mot hverandre. Jeg kjøpte både Bose QC35 og Sony MDR-1000X, med 30 dagers åpent kjøp, for å bestemme meg for hvilken av de to jeg ville ha. Har ikke hatt hodetelefoner med støydemping tidligere, men har fra før et Beyerdynamic DT770 som da er mitt referansepunkt. Begge har til felles at de har veldig kraftig bass, til tider overdrevent, mens de begge også har litt svak diskant, og på ren lydkvalitet kommer de til kort mot DT770. Jeg vil ikke si at de skiller seg nevneverdig fra hverandre på ren lydkvalitet. På støyfjerning er de også omtrent jevngode, i hvertfall under normale forhold. Det er når de kommer i svært støyende omgivelser, sånn som ombord på et fly, at det begynner å bli forskjell. Her opplevde i hvertfall jeg QC35 som en del bedre enn MDR-1000X. Her syns jeg også støyfjerningen gikk ut over lydkvaliteten i større grad på Sony-ene, mens QC35 klarte å høres sånn nogenlunde bra ut. På bærekomfort er også Bose bedre. De er merkbart lettere, og Sonyene er slitsomme å ha på over tid. Sluttsummen for min del var at Sony-klokkene gikk i retur, mens Bose-klokkene ble beholdt. 6 Lenke til kommentar
UtelandskStatsborger Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Kongen på haugen i støydempende hodetelefoner er AKG N90Q. Disse er ikke med i testen så ble litt skuffa. Prisen er på rundt 14 lapper så kanskje utenfor budsjettet til de fleste, før de har prøvd de da selvfølgelig Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Noen som eier eller har noen formening om Steelseries P800 (trådløse). De har fått gode anmeldelser men er usikker på om det er relativt til andre gaming headsets, eller stereohodetelefoner (som dt770 eller COP, merk: eide Beyerdynamic COP før og var storfornøyd). Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Hadde bose QC35 en uke og jeg leverte de tilbake. Syns lyden var veldig svak. Helt enig i at de har god støydemping, men det forsvarer ikke at lyden er dårligere enn hodetelefoner under 1000 kroner. Har et sett med Sony h.ear 100-ABN og disse har overraskende god lyd. Dessverre lider de av å forsterke vind enormt slik at å bruke de under bevegelse ikke fungerer optimalt. I tillegg lekker de mye lyd slik det blir påpekt i artikkelen. Fant til slutt mine trådløse hodetelefoner. Jeg gikk for Momentum Wireless, og her angrer jeg ikke. Lyden er langt over de andre, faktisk ikke så alt for langt unna de kablede Momentumene (selv om de trådløse er en sterk anelse varm!). Støydempingen er ikke like bra som QC35, men lyden er langt bedre. Endret 20. november 2016 av Espp Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hadde likt å sett Parrot sine headsett i testen også, Parrot zik v1, v2 og v3. Forstår at dere ikke kan ha med alt som er av merker, men de er i akkurat riktig prisklasse i forhold til denne testen. Jeg har ihvertfall vært rimelig fornøyd med mine par, mye på grunn av touch og mange gode funksjoner. 1 Lenke til kommentar
Mnogar Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg bruker Parrot Zik v3 på jobb, primært som hørselvern, og er veldig fornøyd med de. Ser ut til å tåle mye, og er rimelig behagelige selv en hel arbeidsdag. Lenke til kommentar
rlepsoe Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Veldig mange tester og artikler av trådløse hodetelefoner her på tek.no etter at aple bestemte at verden skulle gå over til trådløst. Å slenge et par tusenlapper på prisen for å få like god lyd som hodetelefoner med kabel blir aldri aktuelt for min del. 4 Lenke til kommentar
morten-89 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 "Taperen" her (Sony mdr-100abn) er en av de få som i det hele tatt fungerer. De fleste støykansellerende hodetelefoner LAGER støy når man går og sitter på bussen. Disse er ikke så gale som de andre. Lykvalitetsmessig holder jeg en knapp på Momentum Wireless. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Og fortsatt henger de langt etter de beste på passiv støydemping slik som Etymotics... Noen modeller å anbefale ? Beyerdynamic dt770 pro 80. Kjører over alt trådløst i lyd. Lenke til kommentar
RunarBErg95 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Savne å se B&w her, noen av det beste headsettene jeg har vært borti. Den trådløse versjonen av P7 f.exe Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 I mellomtiden koser jeg med mine Porta-Pro til 250 spenn Har enda til gode å høre hva som er så fantastisk med disse dyre hodetelefonene. Har hørt på stort sett alle og enda ikke blitt imponert. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Koss gir faktisk ganske så grei lyd for prisen, men problemet er jo at alle andre rundt deg hører musikken din også Men i støyete omgivelser er det jo komplett ubrukelige etter mine preferanser. Endret 21. november 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 I mellomtiden koser jeg med mine Porta-Pro til 250 spenn Har enda til gode å høre hva som er så fantastisk med disse dyre hodetelefonene. Har hørt på stort sett alle og enda ikke blitt imponert. Bruk på fly, der er Bose svært bra. Omtrent helt stille inne i dem. Har dog ikke slikt selv, men har vurdert det. Blir nok kjøpt hvis jeg begynner å fly mye igjen snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg