Gå til innhold

Abstrakt 453

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte bedre denne enn den du har lagt ut på foto.no i løpet av natten. Selv den skremte ikke en gammel idrettsmann:-) Det gjelder å ha litt andre interesser i tillegg til foto. Det gir litt balanse i livet, særlig i tider hvor det røyner på. I dag blir det cupfinale på Ullevål på meg. Jeg håper nesten på Kongsvinger selv om det er litt mye forlangt. Ha en fin søndag. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Likte bedre denne enn den du har lagt ut på foto.no i løpet av natten. Selv den skremte ikke en gammel idrettsmann:-) Det gjelder å ha litt andre interesser i tillegg til foto. Det gir litt balanse i livet, særlig i tider hvor det røyner på. I dag blir det cupfinale på Ullevål på meg. Jeg håper nesten på Kongsvinger selv om det er litt mye forlangt. Ha en fin søndag. Mvh Gunnar

Flere enn deg med en idrettsfortid da jeg har 13 år som konkurransesvømmer innen handicapidretten samt 3 år som bordtennisspiller i det samme.

I tillegg så ble det jo mye ski og skøyter.

Begynte å trene igjen i en alder av 43, men da jernpumping, løp og sykling fram til herr Polio kom tilbake i 1996 for å fullføre det han startet på i 1951 og da var det slutt på idretten og foto tok mer og mer over.

Har også gitt ut et par diktsamlinger i 1971 og 1972 på eget forlag.

Holder vel på Kongsvinger jeg også hælvblods solung som jeg er med familie også på Kongsvinger.

Men fotball har aldri vært min store interesse. Da er ski og skøyter mer interessant.

Roar

Lenke til kommentar

Spennende motiv , har du bilder der resten vises ?

Mvh

Alec

Ser ikke ut til at jeg har noen utgave av hele motivet uten å bla gjennom masse RAW filer da jeg ikke finner riktig dato for hadde visst ikke datostilt kameraet så det ut til. Datoen som kommer fram her er kanskje riktig for redigering slik at det finnes ei RAW fil et sted fra desember 2011 uten at jeg anser det som viktig å leite etter den.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...