Roar F. Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Lys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Enig med deg i valg av favoritt. Litt julestemning her, til og med med kristent budskap Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Enig med deg i valg av favoritt. Litt julestemning her, til og med med kristent budskap Hvis du ser litt nærmere på det "budskapet" så spørs det om de ikke gikk tom for maling ... La ikke merke til det før i etterbehandling :-) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Likte fargeversjonen best jeg også. Må være mer linjer og struktur for at det skal passe med svart/hvitt synes jeg. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Likte fargeversjonen best jeg også. Må være mer linjer og struktur for at det skal passe med svart/hvitt synes jeg. Hilsen Rune Ja du er nok kanskje inne på noe der. Jeg synes svart/hvitt fungerer bra for å skrelle bort unødige detaljer, for å fokusere på en handling, eller strukturer uavhengig av farge. Her er fargene egentlig selve bildet. :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 En fin førjulshilsen dette - likte bilde Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 En fin førjulshilsen dette - likte bilde Ja det går mot jul igjen :-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Snar jul, ser det ut til. Fint bilde. Vanskelig å få hvitbalansen til å sitte på slike bilder, men dette ble bra og derfor foretrekker jeg fargeversjonen her. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Greit utsnitt der jeg foretrekker farger i dette tilfellet. Min innvending blir at halve ord i venstre bildekant burde vært unngått da det trekker ufortjent oppmerksomhet og gjør kanten urolig. Et kutt så skriften forsvinner helt vil kanskje funke. Du kan jo prøve. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Greit utsnitt der jeg foretrekker farger i dette tilfellet. Min innvending blir at halve ord i venstre bildekant burde vært unngått da det trekker ufortjent oppmerksomhet og gjør kanten urolig. Et kutt så skriften forsvinner helt vil kanskje funke. Du kan jo prøve. Roar Forsøkte flere varianter, særlig mht. gatenavn-skiltet, og landet på dette resultatet. :-) En utvidelse ville fått med deler av et ARK-bokhandel-skilt oppe i hjørnet, og en ytterligere beskjæring gjør at for lite av inngangspartiet vises, og gir underlig balanse i bildet, etter min mening. :-) Øvre linje i bildet var også begrenset av ønsket om å ha med lykta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg