Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hei Folkens Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Dette likte jeg. Kreativt! God helg:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Wow, dette ble flott!! ser for meg at du har puslet en stund her God helg! Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Dette likte jeg. Kreativt! God helg:-) Mvh Gunnar Hei Gunnar. Takk før " kreativ " hyggelig kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Wow, dette ble flott!! ser for meg at du har puslet en stund her God helg! Mvh Oddmund Hei Oddmund. Ja har pusslet en stund, spennende med slike bilde Takk før din hyggelige kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Minner meg om sånn stjernekikkert vi hadde som barn. Husker du dem? Artig bilde Leif Ble det ikke noe fotolys til deg i dag? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Hei lady. Jeg husker både stjerner og kikkert ? Hvær ikke så mye fotolys idag og bare at håpe på søndagen då ☺️ før sola drar til Syden på tirsdag ? Takk før kommentar ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg