okjo Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Voilá! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Se der! Flott av byhegra i Sunnmørsbyen. Her har du til og med fått med aksenten som jeg har vanskelig med på mitt utstyr. Accent grave er riktigere i dette tilfellet. Jeg er en stor beundrer av dine hegrebilder som jeg går ut fra er tatt uten stativ. Det blir cupfinale på meg i morgen. Ha en fin lørdagskveld! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Fint " close up " bilde av hegre med fangst Oddmund M v h Leif Lenke til kommentar
okjo Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Se der! Flott av byhegra i Sunnmørsbyen. Her har du til og med fått med aksenten som jeg har vanskelig med på mitt utstyr. Accent grave er riktigere i dette tilfellet. Jeg er en stor beundrer av dine hegrebilder som jeg går ut fra er tatt uten stativ. Det blir cupfinale på meg i morgen. Ha en fin lørdagskveld! Mvh Gunnar Hei, takk for hyggelig kommentar, det er ikke så lett å finne på titler på bildene, kunne selvfølgelig brukt "se der" men syns det ble litt mere svung over det på fransk. Og det er vel omtrent det mine fransk-kunnskaper begrenser seg til, selv om jeg har vært der på ferie noen ganger Det er tatt med støtte mot rekkverket. Du får kose deg på cupfinalen og i hovedstaden, og ha en god helg! Mvh Oddmund Endret 19. november 2016 av okjo Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Se der! Flott av byhegra i Sunnmørsbyen. Her har du til og med fått med aksenten som jeg har vanskelig med på mitt utstyr. Accent grave er riktigere i dette tilfellet. Jeg er en stor beundrer av dine hegrebilder som jeg går ut fra er tatt uten stativ. Det blir cupfinale på meg i morgen. Ha en fin lørdagskveld! Mvh Gunnar Hei, takk for hyggelig kommentar, det er ikke så lett å finne på titler på bildene, kunne selvfølgelig brukt "se der" men syns det ble litt mere svung over det på fransk. Og det er vel omtrent det mine franskkunnskaper begrenser seg til, selv om jeg har vært der på ferie noen ganger Det er tatt med støtte mot rekkverket. Du får kose deg på cupfinalen og i hovedstaden, og ha en god helg! Mvh Oddmund Eller kanske " sorry kompis " ;-) Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Nei harru sett så kult bilde da!!? Det ble kjemmptøft! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hei, Oddmund. Dette flotte utsnittet av gråhegre føyer seg pent inn i rekken av eminente hegreportretter du har presentert, - aldeles utsøkt ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Gråhegreballett med fisk - he he. Artig og vellykka bilde. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg