rsun Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg har tl bredbånd via utleier, og således intet eget modem. Jeg streamer uten problemer på nrk, men på streamstvnow.tv er streamingen hakkete. Dvs. bilde og lyd stopper opp ca hvert femte sekund i et par sekunder. Selve tilkoblingen til de ulike stasjonene er og til tider ustabil. Andre som jeg har snakket med har ikke slike problemer. Innstillinger jeg kan gjøre er: - velge server enten i europa eller us - streaming via vlc - protocol ipv4 el ipv6 Jeg har prøvd alle disse uten noen forbedring. Internettforbindelsen er ellers stabil og upåklagelig. Håper dere kan hjelpe. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Er du bombesikker på at den er stabil og fin utenom? Hvis streamstvnow.tv har en mindre buffer enn andre streamingplattformer vil spikes eller utfall i linjen merkes raskere. Jeg ville kanskje tatt en måling av linjen over tid (gjerne over natten hvis du gidder) og se over hvor mye utfall du hadde. Hvis få, da må vi finne på noe annet. Hvis mange, da har vi muligens funnet årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå