Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Blåmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Svensken - eller kalottmeisen som den også kalles gjorde seg så absolutt mot den bakgrunnsfargen der. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Flott denne Ragnar! Jeg slet som fuglefotograf på grunn av min dårlige tålmodighet og på grunn av at jeg ikke brukte stativ. Godt å være tilbake i Oslo. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Røff blåmeis, men likvel fin at presentere her, Ragnar Hilsen Svensken Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Litt hardt kroppet er den nok, men fin var'n uansett. Kanskje kunne en vignett gjort seg her, vanskelig å si uten å prøve. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Her er det bakgrunnen som virkelig gjør bildet, i tillegg til god skarphet på motivet. :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Svensken - eller kalottmeisen som den også kalles gjorde seg så absolutt mot den bakgrunnsfargen der. Roar Takker Roar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Flott denne Ragnar! Jeg slet som fuglefotograf på grunn av min dårlige tålmodighet og på grunn av at jeg ikke brukte stativ. Godt å være tilbake i Oslo. Mvh Gunnar Er nokså fersk jeg også og ganske langt fram til proffene, men moro å utforske litt. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Røff blåmeis, men likvel fin at presentere her, Ragnar Hilsen Svensken Leif Takk for kommentaren Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Litt hardt kroppet er den nok, men fin var'n uansett. Kanskje kunne en vignett gjort seg her, vanskelig å si uten å prøve. Hei Helene, lagt inn V2 med forsiktig vignettering, synes der ble bedre. Takk for tipset ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Her er det bakgrunnen som virkelig gjør bildet, i tillegg til god skarphet på motivet. :-) Takk for kommentaren Roar ! Skj Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Litt 'røff' ja, men hvorfor ikke ... likte den jeg Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Litt 'røff' ja, men hvorfor ikke ... likte den jeg Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Liker det kornete uttrykket i dette fine nærbildet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Røff blåmeis, men likvel fin at presentere her, Ragnar Hilsen Svensken Leif Takk for kommentaren Leif !Skj Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Liker det kornete uttrykket i dette fine nærbildet. Takker Trond ! Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Hei, Ragnar. Posituren er fin, blåmeisen er pen og bakgrunnen er flott, så dette bildet hører så absolutt hjemme på "Bildekritikk". Vignetteringen passer godt inn. M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Hei, Ragnar. Posituren er fin, blåmeisen er pen og bakgrunnen er flott, så dette bildet hører så absolutt hjemme på "Bildekritikk". Vignetteringen passer godt inn. M v h Albert. Takker for din kommentar Albert. Som du ser, så er det langt igjen til ditt nivå, særlig med hensyn til skarphet og detaljer. Øver meg en del om dagen for få å de riktige innstilingene på kamera, litt bedring er å spore, men feilprosenten er stor. Inspirerende å betrakte bilder fra deg og noen andre når det gjelder fugleportretter. Det er mye som skal stemme, positur, uttrykk, skarphet, detaljer, farger og omgivelser. Interessant felt innenfor fotograferingen. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg