Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Iskunst i bekken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Lurte litt på hva som hadde skjedd her før jeg leste forklaringen under med at det er is. Kanskje ville du få enda mer detaljer ved å dempe lyset og øke kontrast på det hvite? Joda ser ut til å bli en strålende dag så langt her i oslo uten at jeg har tenkt meg ut av døra. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Lurte litt på hva som hadde skjedd her før jeg leste forklaringen under med at det er is. Kanskje ville du få enda mer detaljer ved å dempe lyset og øke kontrast på det hvite? Joda ser ut til å bli en strålende dag så langt her i oslo uten at jeg har tenkt meg ut av døra. Roar Jeg prøvde å få fram konturene/kontrastene som best jeg kunne, men husk at dette bare er tatt i forbifarta med et lommekamera. Veldig fint vær her også i dag. Har vært ute i hagen og tatt inn hagemøbler og redskaper av forskjellig art som ikke bør stå ute om vinteren. Du burde ta deg en tur ut mens det er fint føre til det...men det er kanskje ikke det i Oslo? Det er visst snakk om snø og dritt på østlandet innimellom... Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 En koldt fornøjelse men en flot oplevelse :-) God Lørdag 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 En koldt fornøjelse men en flot oplevelse :-) God Lørdag Ja koldt men fint! God lørdag Suss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Et flott bilde med dus gjengivelse av den frosne bekken. Det jeg ville gjort er å dempe høylyset og heve lysnivået i skyggene . Øke kontrasten noe og øke fargenivået noe . Ellers ser det ut til at lommekameraet og du har gjort en god jobb . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Et flott bilde med dus gjengivelse av den frosne bekken. Det jeg ville gjort er å dempe høylyset og heve lysnivået i skyggene . Øke kontrasten noe og øke fargenivået noe . Ellers ser det ut til at lommekameraet og du har gjort en god jobb . Mvh Alec Takk for innspill Alec! Håper du ar hatt ei fin helg. Bare gi beskjed hvis du trenger mer å arbeide med.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg