Disco Stu Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hei Jeg har en helt enkel logo som består av tekst. Men jeg har logoen kun i PDF, og det er vanskelig å bruke til så veldig mye. Noen som vet en smart måte å fjerne den hvite bakgrunnen, samt få den i et annet format, typ .jpg, .png eller lignende. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Det burde la seg gjøre i Photoshop. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Få deg en vektorbasert logo først som sist. Er det bare tekst, så tar det 5 min i abobe illustrator. 1 Lenke til kommentar
Dræggis Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Du burde sjekke ut logomannen.no, tror de kan fikse det for deg for en årleit pris!De hjalp meg med noe lignende for slikk og ingenting! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Her kunne det jo vært greit å få tilbakemelding fra trådstarter om han forventer å bruke penger på dette. Hvis målet er å få dette til gratis så ser jeg to muligheter: Vektorprogrammet Inkscape eller bildebehandlingsprogrammet Gimp. Jeg vil tro (med forbehold - har jo ikke sett logoen) at å bruke Inkscape til å gjenskape logoen manuelt vil gi det beste resultatet. Gimp kan også gi brukbare resultater, men her kommer ting inn i bildet som kan ødelegge for sluttresultatet: * Om det er sterke farger i bakgrunnen, så vil gjerne overgangene preges av dette. Kan bli veldig tidkrevende å få et ok resultat. Grå/hvit bakgrunn er det enkleste å få til. * Små logoer kombinert med hard jpg komprimering gir kornete/uklare bilder. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Eller bruk Autodesk Graphic (tidligere iDraw) på iPad f.eks. til å gjenskape logo. Koster dog hele $9... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå