Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir litt nysgjerrig på størrelse og hvor du eksponerte denne.

Jeg synes å skimte gule tær nedi vannet der og da er det den minste som heter silkehegre - little egret på engelsk og stort sett holder til i Eurasia. Men det finnes en art bl.a. i USA som er svært lik med sytterst små forskjeller.

Blir litt nysgjerrig da jeg har fotografert hvite hegrer i Goa i India gjennom 17 vinter opphold på 5-6 mnd. pr vinter.

Denne tror jeg du kan øke kontrasten og dempe lyset på for å få detaljene bedre frem. problemet er at hvis den er utbrent over ryggen så kommer også det bedre fram.

Uansett synes jeg du kan være fornøyd med denne.

Roar

Lenke til kommentar

Jeg blir litt nysgjerrig på størrelse og hvor du eksponerte denne.

Jeg synes å skimte gule tær nedi vannet der og da er det den minste som heter silkehegre - little egret på engelsk og stort sett holder til i Eurasia. Men det finnes en art bl.a. i USA som er svært lik med sytterst små forskjeller.

Blir litt nysgjerrig da jeg har fotografert hvite hegrer i Goa i India gjennom 17 vinter opphold på 5-6 mnd. pr vinter.

Denne tror jeg du kan øke kontrasten og dempe lyset på for å få detaljene bedre frem. problemet er at hvis den er utbrent over ryggen så kommer også det bedre fram.

Uansett synes jeg du kan være fornøyd med denne.

Roar

Hei! Det er nok en Silkehegre men var litt usikker så skrev bare Hegre og ja det blir nok bedre med noen justeringer for det er 100% uredigert. Bildet er tatt i Bangkok i dag(19nov) i en av byens parker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...