Jonny johansen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Silke Hegre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Nydelig bilde.? 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg blir litt nysgjerrig på størrelse og hvor du eksponerte denne. Jeg synes å skimte gule tær nedi vannet der og da er det den minste som heter silkehegre - little egret på engelsk og stort sett holder til i Eurasia. Men det finnes en art bl.a. i USA som er svært lik med sytterst små forskjeller. Blir litt nysgjerrig da jeg har fotografert hvite hegrer i Goa i India gjennom 17 vinter opphold på 5-6 mnd. pr vinter. Denne tror jeg du kan øke kontrasten og dempe lyset på for å få detaljene bedre frem. problemet er at hvis den er utbrent over ryggen så kommer også det bedre fram. Uansett synes jeg du kan være fornøyd med denne. Roar Lenke til kommentar
Jonny johansen Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Jeg blir litt nysgjerrig på størrelse og hvor du eksponerte denne. Jeg synes å skimte gule tær nedi vannet der og da er det den minste som heter silkehegre - little egret på engelsk og stort sett holder til i Eurasia. Men det finnes en art bl.a. i USA som er svært lik med sytterst små forskjeller. Blir litt nysgjerrig da jeg har fotografert hvite hegrer i Goa i India gjennom 17 vinter opphold på 5-6 mnd. pr vinter. Denne tror jeg du kan øke kontrasten og dempe lyset på for å få detaljene bedre frem. problemet er at hvis den er utbrent over ryggen så kommer også det bedre fram. Uansett synes jeg du kan være fornøyd med denne. Roar Hei! Det er nok en Silkehegre men var litt usikker så skrev bare Hegre og ja det blir nok bedre med noen justeringer for det er 100% uredigert. Bildet er tatt i Bangkok i dag(19nov) i en av byens parker Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Nydelig foto! Bladet på vannet satte prikken over i'en 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg