Gå til innhold

Havørn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fokus og frys sitter på hodet som seg hør og bør her.

Resten ser jeg vel smest som bevegelsesuskarphet som gir "æksjen" til bildet.

Litt midtstilt så kanskje kutt til høyre og litt mer luft til venstre hadde vært ønskelig for å føle at ørna er på vei inn i bildet hvis jeg skal pirke på et ellers supert bilde.

For å pirke enda litt så kunne signaturen vært dempet mer over i grått eller gråbrunt for ikke å stjele oppmerksomhet fra selve bildet - hvis du da trenger å ha den med i det hele tatt for opplysningene kommer jo fram under bildet.

Roar

Lenke til kommentar

Fokus og frys sitter på hodet som seg hør og bør her.

Resten ser jeg vel smest som bevegelsesuskarphet som gir "æksjen" til bildet.

Litt midtstilt så kanskje kutt til høyre og litt mer luft til venstre hadde vært ønskelig for å føle at ørna er på vei inn i bildet hvis jeg skal pirke på et ellers supert bilde.

For å pirke enda litt så kunne signaturen vært dempet mer over i grått eller gråbrunt for ikke å stjele oppmerksomhet fra selve bildet - hvis du da trenger å ha den med i det hele tatt for opplysningene kommer jo fram under bildet.

Roar

Takk for tilbakemelding. Bildet er tatt på ca 20m med 400mm og fylte hele søkeren faktisk :-) Signaturen bruker jeg på alle bilder som presenteres, ikke når dem henges på veggen hjemme. Mvh rolf

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...