Rolf Hult Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Imonerende igjen! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Fokus og frys sitter på hodet som seg hør og bør her. Resten ser jeg vel smest som bevegelsesuskarphet som gir "æksjen" til bildet. Litt midtstilt så kanskje kutt til høyre og litt mer luft til venstre hadde vært ønskelig for å føle at ørna er på vei inn i bildet hvis jeg skal pirke på et ellers supert bilde. For å pirke enda litt så kunne signaturen vært dempet mer over i grått eller gråbrunt for ikke å stjele oppmerksomhet fra selve bildet - hvis du da trenger å ha den med i det hele tatt for opplysningene kommer jo fram under bildet. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Flott fanget !!!!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Et skarpt portrett av den den store rovfuglen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Ett fantastisk flott bilde. Er det en Ravn som sitter på høyre side og som også har lyst på en bit av "byttet" ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hainn dævven steike!! Det var litt av et blinkskudd! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Flott "bustete" og røft bilde av ørna. Men den svarte fuglen til høyre, den er formodentlig mye nærmere? Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Ett fantastisk flott bilde. Er det en Ravn som sitter på høyre side og som også har lyst på en bit av "byttet" ? Mvh. Rolf En ravn ja. De tar godt for seg i matfatet når de er opp mot 40stk daglig :-) Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Takker for hyggelige tilbakemeldinger på mitt bilde av denne havørna. Mvh rolf Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Fokus og frys sitter på hodet som seg hør og bør her. Resten ser jeg vel smest som bevegelsesuskarphet som gir "æksjen" til bildet. Litt midtstilt så kanskje kutt til høyre og litt mer luft til venstre hadde vært ønskelig for å føle at ørna er på vei inn i bildet hvis jeg skal pirke på et ellers supert bilde. For å pirke enda litt så kunne signaturen vært dempet mer over i grått eller gråbrunt for ikke å stjele oppmerksomhet fra selve bildet - hvis du da trenger å ha den med i det hele tatt for opplysningene kommer jo fram under bildet. Roar Takk for tilbakemelding. Bildet er tatt på ca 20m med 400mm og fylte hele søkeren faktisk :-) Signaturen bruker jeg på alle bilder som presenteres, ikke når dem henges på veggen hjemme. Mvh rolf Lenke til kommentar
Rolf Hult Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Flott "bustete" og røft bilde av ørna. Men den svarte fuglen til høyre, den er formodentlig mye nærmere? Dette er en ravn som står ca halvmeter nærmere kameraposisjon ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg