ChristianSetre Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hei, har gått til innkjøp av en 2004 modell Audi A3 (8p). Den har gått fint helt tilbake for 1 uke siden. Har montert "basskasse" i bilen, og dro litt hardt til på en parkeringsplass. Kjørte så videre helt til jeg hadde kjørt ca 1 kilometer, så begynte den å rykke, og plutselig skrudde seg av i et kryss. Fikk start på den igjen, og kjørte til nærmeste bensinstasjon for å sjekke om noe var løst. Da imellomtiden så stoppet bilen igjen på bensinstasjonen, fikk den igang igjen og kjørte videre, da gikk den en liten stund og nok en gang så stoppet den, men da var det ikke sjans til å få start på den. Visst jeg venta en halvtime ca, så startet den igjen. Nå står bilen på verkstedet, de har skiftet batteriet, uten at det hjalp noe. Men etter bytte av batteri så begynte varsellampa til batteriet, og de mener at dynamoen er defekt. Så da kommer spørsmålet mitt, kan det virkelig være det som har vært problemet, vil bare rådføre meg med andre før jeg punger ut 6-7 laken for en "kanskje" teori. Jeg er middels fingernem så alt av tips er hjertelig velkommen Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Høres ut som en kombo av batteri og dynamo ja. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hvis dynamoen ryker så er det ikke uvanlig at den drar med seg batteriet så det også må byttes. Derfor sjekker man alltid dynamo/lading når man bytter batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå