lasse_hansen87 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Hei sann. Vurderer et nytt spill av denne typen, og valget står mellom Planet Coaster og RollerCoaster Tycoon World.. Har spilt endel av sist nevnte før når jeg var yngre, for noen år siden, og likte det veldig godt..Men virker som Planet Coaster er bedre? Hva mener folket her inne? Endret 19. november 2016 av lasse_hansen87 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Ser du på reviews på Steam er planet coaster mye bedre. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Ja dette så jeg. Men virker som RCTW virker mer "real life" på en måte. men vet ikke jeg altså.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 RCTW er søppel. De hadde vel 4-5 forskjellige devs og det virker ikke som noe henger sammen. Planet Coaster er laget av Frontier som laget RCT 1 til 3. Kjøp Planet Coaster. 1 Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Men er spillet ferdig utviklet? Eller er det forsatt under utvikling? Noen steder får jeg inntrykk av at det ikke er ferdig, og andre steder motsatt.. Noen som vet? Står ikke noe på steam at det under utvikling eller noe men.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Begge spillene er ferdige, men ut ifra det jeg leser så er RCTW noe upolert sammenlignet med Planet Coaster. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 oki, takk for svar folkens =) Da blir det Planet Coaster kjøp 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Men er spillet ferdig utviklet? Eller er det forsatt under utvikling? Noen steder får jeg inntrykk av at det ikke er ferdig, og andre steder motsatt.. Noen som vet? Står ikke noe på steam at det under utvikling eller noe men.. Kan være du har sett mange pre-release videoer/artikler av Planet Coaster, har vært en del av de. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Det ble kjøp av spillet Planet Coaster, Gleder meg til å spille seinere idag Takk for all hjelp og info folkens =) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Selv i alpha var Planet Coaster milevis foran RCT World. Det eneste som gjør det spillet attraktivt for noen er et kjent merkenavn, noe som i utgangspunktet skulle vært forenelig med "kvalitet" - noe de har bommet heftig på. Gratulerer med godt kjøp! Planet Coaster er kanskje ikke en revolusjon i sjangeren, men ligger skyhøyt på evolusjon. Det oser kvalitet og gjennomført design i både visuell stil og tekniske løsninger. Kos deg! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 De som har laget planet coaster er de som har laget de tidligere rollercoaster tycoon spillene. Nye Rollercoaster tycoon er laget av mange utviklere og det har vært mye styr. Jeg kjøpte begge og begge er morsomme spill, men Planet Coaster er veien å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå