AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Sliter en del etter et brudd for snart 4 måneder siden. Jeg greier rett og slett ikke å slutte å tenke på henne. Vi var sammen i 2 år og det ble slutt kort tid etter at vi flyttet sammen. Stort sett hadde vi det bra sammen, men hun hadde psykiske problemer pga en traumatisk opplevelse i tidlig alder. Dette var også belastende for meg da jeg brukte all min energi for å sørge for at hun hadde det bra. Etter som jeg var så oppslukt i dette forholdet mistet jeg nesten alle vennene mine, noe som gjør det ekstra vanskelig å gå videre i livet. Grunnen til at det ble slutt var vel at gnisten dabbet av en del. Vi har sammen så og si hver eneste dag siden vi møttes - ofte fra morgen til natt.I tillegg var begge sjelden ut med vennene våre. Ca to uker før det ble slutt begynte hun å snakke med en fyr over sosiale medier, jeg mistenkte hele tiden at hun var betatt av han, men hun forsikret meg alltid om at det ikke var noe. Jeg bestemte meg for å kutte kontakten med henne da jeg fant ut at hun møtte denne fyren kun en dag etter at det ble slutt, i utgangspunktet hadde vi bestemt oss for å fortsette som venner. Etter en måned med null kontakt gikk det bedre med meg for hver dag som gikk, men bestemte meg for å ta opp kontakten med henne da jeg var nysgjerrig på hvordan det gikk med henne. Siden har vi møttes nesten hver eneste helg, bortsett fra de få helgene han hun holder på med kommer på besøk(bor veldig langt unna). Vi har en flørtete tone hvor jeg kanskje er den som er mest frampå. Hun ligger over til meg noen ganger, det hender vi kysser og vi har nesten hatt sex flere ganger. Typen vet ingenting om dette, bare at hun er på besøk. Jeg vet de krangler om dette, noe som ikke er vanskelig å forstå. Problemet er at jeg ønsker å bli sammen med henne igjen, men føler hun holder meg rundt lillefingeren. Hvorfor bli sammen med meg igjen når hun kan møte meg ofte og fortsatt ha det hyggelig sammen uten å være kjærester? Samtidig som hun kan holde på med den andre typen? Føler ikke vi kommer noen vei på denne måten, i tillegg blir jeg psykisk sliten av å tenke på de helgene hun er sammen med han andre. Er det derfor best å si til henne at jeg ikke ønsker kontakt lengre om hun ikke er interessert i å bli sammen med meg igjen? Jeg vet hun har følelser for meg ennå, ellers ville vi ikke kysset og sovet i samme seng. Hun kommer til å si at hun ikke kommer til å kutte kontakt med han andre, men tror dere hun blir betenkt ved tanken på å miste meg fullstendig? Vil hun komme tilbake etter en stund? Hun er sammen med typen maks 4 dager i måneden og han skal i forsvaret neste år, så tviler på at dette blir noe av. Er veldig nervøs for å ta opp denne samtalen, men føler meg tvunget - greier ikke å fortsette som venner, samtidig som jeg føler det blir håpløst å kutte all kontakt. Jeg beklager lang tekst, godt å få luftet tankene sine.. Anonymous poster hash: d9e09...75f Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hun høres ut som et kupp....Du tror ikke du kan finne noen andre?Men ja jeg tror det vil funke å spille litt hard to get, kanskje treffe andre du og. Lenke til kommentar
ameriie Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Når hun ser deg bak ryggen på sin nåværende kjæreste er ikke det akkurat et godt tegn.. Jeg vet ikke hvordan forholdet mellom dere er, men om jeg hadde vært en del av et slikt trekantdrama hadde jeg prøvd å kommet meg ut av det. Det kan være veldig tungt å være unna noen du har sterke følelser for, men jeg har erfart at alle følelser dabber av om man bare gir det nok tid. Selv brukte jeg flere måneder på å komme meg over en fyr, og i senere tid har jeg funnet ut at det var verdt det. For han var virkelig ikke bra for meg. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Å miste vennene sine pga et forhold er en liten katastrofe. De er viktige og vil senere bli enda mer viktig. Lenke til kommentar
shada Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Tror det beste for deg er å kutte all kontakt, selv om det gjør vondt. Det blir bedre etter hvert :-) Endret 19. november 2016 av shada Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Hun høres ut som et kupp.... Du tror ikke du kan finne noen andre? Men ja jeg tror det vil funke å spille litt hard to get, kanskje treffe andre du og. Er litt for dårlig til å dra på sosiale sammenkomster, men dette er noe jeg har jobbet med og kanskje det fører til noe etter hvert. Det som er interessant er at kort tid etter at jeg tok opp kontakten igjen sov vi i hvert vårt rom, fordi hun følte det ble rett ovenfor typen. Nå sover vi i samme seng hver gang vi møtes og kysser regelmessig, noe som fører til at jeg får falske forhåpninger.. Anonymous poster hash: d9e09...75f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Å miste vennene sine pga et forhold er en liten katastrofe. De er viktige og vil senere bli enda mer viktig. Helt klart noe jeg tar med meg i neste forhold, skal ta bedre vare på vennene mine. Anonymous poster hash: d9e09...75f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Jenta har psykiske problemer, forholdet deres funket ikke, hun hadde kontakt med en fyr mens dere var sammen og som hun møtte dagen etter det ble slutt mellom dere, samt hun synes det er helt greit å være utro. Og dette er ei dame du vil ha tilbake? Anonymous poster hash: 5a4ea...6d0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Hun kommer sikkert tilbake når det går skeis med en eller flere av de andre i rekken. Da får du vurdere om du vil ha en slik person tilbake? Jeg hadde aldri godtatt en person som overlappet meg og flere, løgnaktig, svikete og utro osv Anonymous poster hash: 9baa0...49e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Innerst inne vet jeg at dere at helt rett, har tenkt det samme mange ganger, men greier vel ikke å akseptere det. Denne helga er hun med typen igjen, så her sitter jeg å tenker på at det egentlig burde være meg hun er med. Har bestemt meg for å skrive et brev til henne om at jeg ikke kan fortsette med dette og er nødt til å kutte kontakten for min egen del. I morgen skal vi møtes, kamskje spise lunsj, etter at hun har gått ut av bilen skal gi henne brevet og blokkere henne overalt. Selv om det blir vanskelig er jeg forhåpentligvis sterk nok til å gjennomføre det. Så vet jeg at det blir sinnsykt tungt for henne å lese brevet. Vi har hatt det veldig koslig sammen den siste tiden og hun kommer nok til å savne meg. Trist å si det, men jeg synes det gjør godt å vite at hun også vil få det vanskelig fremover, slik at hun ser hva hun har mistet. Anonymous poster hash: d9e09...75f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Innerst inne vet jeg at dere at helt rett, har tenkt det samme mange ganger, men greier vel ikke å akseptere det. Denne helga er hun med typen igjen, så her sitter jeg å tenker på at det egentlig burde være meg hun er med. Har bestemt meg for å skrive et brev til henne om at jeg ikke kan fortsette med dette og er nødt til å kutte kontakten for min egen del. I morgen skal vi møtes, kamskje spise lunsj, etter at hun har gått ut av bilen skal gi henne brevet og blokkere henne overalt. Selv om det blir vanskelig er jeg forhåpentligvis sterk nok til å gjennomføre det. Så vet jeg at det blir sinnsykt tungt for henne å lese brevet. Vi har hatt det veldig koslig sammen den siste tiden og hun kommer nok til å savne meg. Trist å si det, men jeg synes det gjør godt å vite at hun også vil få det vanskelig fremover, slik at hun ser hva hun har mistet. Anonymous poster hash: d9e09...75f Jeg tror dette er lurt. Jeg skjønner at du savner henne, men avstand over lenger tid vil nok hjelpe deg litt med perspektivet og følelsene. Det er helt normalt å savne eksen etter så kort tid, spesielt når du stadig vekk blir påminnet om henne og dere henger sammen. Men det betyr ikke nødvendigvis at dere er riktig for hverandre. Håper du får det til Anonymous poster hash: 5a4ea...6d0 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Det er ikke alltid det er over når det over, jeg tror de fleste lykkelig gifte par har vært gjennom utfordringer.Men det er ikke alle forhold og relasjoner som er verdt å redde, denne jenten bytter deg ut like lett som hun skifter veske virker det som. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg tror du visste svaret på situasjonen før du i det hele tatt begynte å skrive innlegget ditt TS. Fuck that shit, fuck that bitch. Du drar deg ned i dritten frivillig, gir det mening? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Det er ikke alltid det er over når det over, jeg tror de fleste lykkelig gifte par har vært gjennom utfordringer. Men det er ikke alle forhold og relasjoner som er verdt å redde, denne jenten bytter deg ut like lett som hun skifter veske virker det som. Hvordan blir fremtiden videre sammen for dere ts, hvis hun skifter deg ut, er utro, roter og flørter med andre med det samme en utfordring er under taket? Slike mennesker kan man ikke ha et stabilt forhold med, man kan ikke være sammen med noen som skifter deg ut like fort som man bytter sokker. Anonymous poster hash: 9baa0...49e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Det er ikke alltid det er over når det over, jeg tror de fleste lykkelig gifte par har vært gjennom utfordringer. Men det er ikke alle forhold og relasjoner som er verdt å redde, denne jenten bytter deg ut like lett som hun skifter veske virker det som. Du har helt rett, problemet er at det er vanskelig å innse det selv, men det hjelper mye å høre det fra andre. Uansett om målet hadde vært å få henne tilbake kommer jeg ingen vei med å fortsette sånn som jeg har gjort de siste ukene. Jeg tror du visste svaret på situasjonen før du i det hele tatt begynte å skrive innlegget ditt TS. Fuck that shit, fuck that bitch. Du drar deg ned i dritten frivillig, gir det mening? Jeg gjorde vel egentlig det, alt det dere sier er fornuftige ord. Det er ikke alltid det er over når det over, jeg tror de fleste lykkelig gifte par har vært gjennom utfordringer. Men det er ikke alle forhold og relasjoner som er verdt å redde, denne jenten bytter deg ut like lett som hun skifter veske virker det som. Hvordan blir fremtiden videre sammen for dere ts, hvis hun skifter deg ut, er utro, roter og flørter med andre med det samme en utfordring er under taket? Slike mennesker kan man ikke ha et stabilt forhold med, man kan ikke være sammen med noen som skifter deg ut like fort som man bytter sokker. Anonymous poster hash: 9baa0...49e Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg prøver å vinne henne tilbake selv, om vi hadde blitt sammen igjen er sjansene for at noe lignende ville skjedd igjen store, men jeg har ignorert tanken. Sånn er det når man gjør seg for avhengig av ett menneske. Uansett fikk jeg forhåpentligvis avsluttet kapitlet ikveld, ikke helt på måten jeg ønsket dog. Akkurat nå føles det utrolig godt å være den som dumpa henne, det hadde hun nok aldri trodd at jeg hadde baller til å gjøre. Har bestemt meg for å trene hardere, være mer sosial og kanskje ta opp kontakten med gamle venner for å prøve å komme videre i livet. Så vet jeg at det vil komme tunge perioder, spesielt når jeg er alene i leiligheten vi hadde sammen. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å slippe å tenke på henne? Anonymous poster hash: d9e09...75f 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Du har det tøft! Du kommer over dette! jeg ville bare si lykke til, og at jeg heier på deg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Du har det tøft! Du kommer over dette! jeg ville bare si lykke til, og at jeg heier på deg Tusen takk! Høres kanskje teit ut, men denne tråden hjelper mye. Setter pris på hyggelige ord ? Anonymous poster hash: d9e09...75f Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Du har det tøft! Du kommer over dette! jeg ville bare si lykke til, og at jeg heier på deg Tusen takk! Høres kanskje teit ut, men denne tråden hjelper mye. Setter pris på hyggelige ord Anonymous poster hash: d9e09...75f det er ikke teit i det hele tatt skal jeg si deg. Tipper de fleste her inne har vært der du er nå ... gjerne mer enn en gang! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Fokuser på deg selv nå, samt venner, familie, hobbyer og ja, egentlig alt annet Det blir bedre med tiden. Garantert! Anonymous poster hash: 5a4ea...6d0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 Oppdatering. Det har gått overraskende bra med meg den siste tiden, føltes som jeg endelig har gått videre i livet og har ikke tenkt noe særlig på eksen. Så selvfølgelig når jeg endelig begynner å komme meg videre i livet så måtte det dukke opp noe. I går fikk jeg for første gang melding fra henne(har blokkert henne overalt bortsett fra på selve tlf). Hun ba meg sjekke facebook, noe som ikke ga mening og tolket det som et forsøk på å sjekke om hun var blokkert på tlf også. Jeg svarte ikke, så prøver hun å ringe noen timer senere, svarte ikke da eller. Et par timer etter dette får jeg en kjempelang melding hvor det står hun er veldig lei seg for at hun ødela mellom oss blabla. Hun skrev også at hun har blitt innlagt på psykiatrisk, der havnet etter bruddet vårt pga hun tok det tungt. Så her sitter jeg da. Har ikke svart på meldinga, begynte å grine fordi jeg føler det er min feil. På en side har jeg bare lyst til å gå videre, men så er jeg veldig glad i henne og vet ikke om jeg føler meg bedre ved å unngå å besøke henne på denne plassen. Anonymous poster hash: d9e09...75f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå