Flanger Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Går det an å få bakgrunnsbilder i mapper på Win XP? Vet det går an i ME. Endret 29. november 2003 av fenderstratguitarplayer Lenke til kommentar
rwu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 tja... du kan vel høyreklikke i den mappa du vil ha bakgrunnsbildet i, velge Properties(egenskaper) -> Customize (egendefinert{?}), og velge bildet der? Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 nope. går ikke det nei. det går an i Windows 2000 også. det vet jeg men selv sitter jeg i XP å har nettopp sjekka det. det gikk ikke. vet det finnes et program som man kan gjøre det med. har det også, men ikke tilgjennelig husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 skal gå hvis du redigerer den skjulte fila"desktop.ini" som ligger i mine dokumenter/bilder/videoer.... husker dessverre ikke strengen, men den finner du sikkert i et kjapt web-søk... Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Høyreklikk i mappe-bakgrunnen og velg "tilpass denne mappen"...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå