Eriksendrul Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 jeg skal benytte meg av innboforsikring som jeg har inkludert i mitt medlemmskap i fellesforbundet men jeg har verken bruker på Fellesforbundet eller LOfavør sine sider, Jeg trenger mitt medlemsnummer i fellesforbundet for og få tilgang til mine sider og forsikringer på LOfavør sine sider. Noen som vet hvor jeg finner dette ? jeg har ikke tilgang noe papirer og har ikke fått noe medlemskort eller lignende. Har vært medlem i fellesforbundet i over et år. Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Da må du nok kontakte Fellesforbundet og spørre. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Copy paste fra LOfavørs nettside: Medlemsnummeret finner du på ditt medlemskort. Dersom du ikke har kortet tilgjengelig, kan du ringe Medlemstelefonen (mellom kl. 09-15) på 815 32 600 tast 3 så 1. Du kan også nå oss på epost [email protected]. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå