Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

gutter/menn vil ikke være venner med meg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Visdomsord fra Aiven her ser jeg som er verd å ta til seg. Er helt enig at man ikke bør/må begrense sin vennekrets til folk man har null seksuell tiltrekning til. Samtidig ser jeg jo hvordan det kan komplisere ting hvis en vil ha mer enn den andre. Men hvem sier at livet eller sosial omgang ikke kan være komplisert? Modne mennesker bør kunne finne ut av en slik knute uten at man setter absolutte streker i sanden og sier at slik går ikke an.

Teoretisk sett skal du kunne slå Magnus Carlsen i et sjakkparti også, men det betyr slettes ikke at det kommer til å skje.

Point being at ikke alt som i teorien er mulig, er like lett gjennomførbart i virkeligheten.

Ser ikke helt grunnlaget for sammenligningen og hvilke forholdstall du eventuelt opererer med. Går det da an som heteroseksuell mann an å ha homoseksuelle mannlige venner?
Jeg har visst quota feil her, leste gjennom litt for fort, så her ble det en feil ja xP

Siktet til teorien om at menn og damer kan være venner uten problem.

Lenke til kommentar

Kjipt hvis man er bifil. Blir venner utelukket, da eller?

 

Dette.

 

Jeg skjønner ikke den der "menn og kvinner kan ikke være venner". Hvorvidt man har lyst til å ha sex med noen har nøyaktig ingenting å si for hvorvidt det går an å være venn med dem eller ikke. Det er heller ikke slik at en gitt man har lyst til å ha sex med alle kvinner og dermed ikke kan være venn med noen av dem.

 

Og, til syvende og sist er det som du sier: hva med bifile? De har jo da selvsagt lyst til å ha sex med alle andre, og kan dermed ikke ha venner i det hele tatt?

 

Logikken henger ikke sammen, føler jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ser ikke helt grunnlaget for sammenligningen og hvilke forholdstall du eventuelt opererer med. Går det da an som heteroseksuell mann an å ha homoseksuelle mannlige venner?

 

For at spørsmålet skal være relevant mener du vel om homoseksuelle kan ha hetro venner? For en hetro mann burde ikke en homoseksuell skape noen utfordring.

 

 

Det er mulig for en heteroseksuell mann å ha null seksuell interesse i en dame. Det var derfor jeg dro parallellen.

Lenke til kommentar

 

 

Ser ikke helt grunnlaget for sammenligningen og hvilke forholdstall du eventuelt opererer med. Går det da an som heteroseksuell mann an å ha homoseksuelle mannlige venner?

For at spørsmålet skal være relevant mener du vel om homoseksuelle kan ha hetro venner? For en hetro mann burde ikke en homoseksuell skape noen utfordring.

Det er mulig for en heteroseksuell mann å ha null seksuell interesse i en dame. Det var derfor jeg dro parallellen.

Da må hun vel se ganske midt på treet ut i så fall. Skulle likt å se en heterofil man som er bestevenn med en hot og attraktiv dame uten å ha noen tanker om å legge henne over kjøkkenbordet x)
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Går da helt fint an å ha mannlige venner som kvinne men sjeldent det går om du er attraktiv og feminin. Selv er jeg ganske macho og ikke særlig pen så har null problemer med å ha venner av mannlig kjønn. Har ca. like mange kvinnelige som mannlige venner.  

Lenke til kommentar

Min venninne var nok i din situasjon TS,

 

Hun er attraktiv og får sjelden noen "gutte"venner som ikke vil ha sex med henne, er jo litt på alderen ennå

 

Jeg har dame og unge så jeg var vell et bra utgangspunkt å bli venner med

 

Vi møttes på et messe for en hobby vi begge har og etter det utviklet det seg bare til vennskap

Nå slipper jeg å høre om "gutte"problemer og syting når vi møtes, så er nok det som gjør det lett for meg å være med hun, Dama deler ikke "vår" hobby men de klarer å være sammen og uten noen form for sjalusi

 

Nå jobber hun i USA et par år og er hjemme sjeldent

 

Men casen er..det er mulig  er vell bare å være åpen og si det som det er hvis du oppfatter signaler som viser til at de vil annet. Fleste gutter i vår alder vil bare ha sex med jenter for å imponere gutta

 

Keep it going ;)



Anonymous poster hash: cef52...5f8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...