[FTC]gantonse Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hallo folkens jeg har et MSI KT4 ULTRA hovedkort som støtter agp 8 Så har jeg radeon 9600 256 mb skjermkort som også støtter agp 8..men jeg får ikke til å stille BIOS in på agp 8..den er ikke uthevet så jeg kommer ikke til for å forandre innstillingen der...er det noen som kan hjelpe meg..på forhånd takk Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 AGP 8 er ingen vits, bare glem hele AGP 8 ! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Prøv å opptadere BIOSen din, det kan være der problemet ligger. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvirdan vet du hva den står på? Flere kort har AUTO for der valget. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvis du høyreklikker mens du er inne på skrivebordet, går du inn på Egenskaper->Innstillinger->Avansert->Smartgart... der kan du stille på dette selv! en enkel og grei måte... Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Prøv å endre det i Windows. Driver problem kanskje?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå