AK47 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Denne HTML-koden er gammel, men den eksisterer vel fortsatt. Jeg skulle hatt teksten til å bevege seg fra venstre mot høyre. Kan noen hjelpe meg med å friske opp minnet? AK Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 En variant i javascript.... fra Nicloas... <script language="javascript"> <!-- // please keep these lines on when you copy the source // made by: Nicolas - http://www.geocities.com/ResearchTriangle/1500 var msg=" This is a Form Banner. " +"It is part of my collection of Javascript. " +"If you want to make more lines to put your message on, copy this line, " +"and be sure to not continue on with the script by pressing enter." var banTime1; function banner(){ msg=msg.substring(1,msg.length)+msg.substring(0,1); document.banner.text.value=msg; banTime1=setTimeout("banner()",100); } //--> </script> <BODY onload="banner()"> <center> <FORM NAME="banner"><INPUT TYPE="text" NAME="text" SIZE=50></FORM> </center> SÅ litt Ie-only-code. <MARQUEE>Harry nok? :)</MARQUEE> Mere IE-only... <MARQUEE DIRECTION="right">Like harry, riktig retning...</MARQUEE> Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Jeg har sett at det går an i HTML også. Tror jeg leste om det blandt annet i et hefte som tok forseg Netscape composer til å lage nettsider. Ingen som husker? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 det er jo uansett en uting! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 For å kverulere litt, så beveger teksten seg horisontalt, hvis den drar fra venstre til høyre. Vertikalt er fra topp til bunn. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Jeg har sett at det går an i HTML også. Tror jeg leste om det blandt annet i et hefte som tok forseg Netscape composer til å lage nettsider. Ingen som husker? SÅ litt Ie-only-code. <MARUEE>Harry nok? :)</MARQUEE> Mere IE-only... <MARQUEE DIRECTION="right">Like harry, riktig retning...</MARQUEE> Endret 29. november 2003 av zZzZz Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har sett at det går an i HTML også. Tror jeg leste om det blandt annet i et hefte som tok forseg Netscape composer til å lage nettsider. Ingen som husker? SÅ litt Ie-only-code. <MARUEE>Harry nok? :)</MARQUEE> Mere IE-only... <MARQUEE DIRECTION="right">Like harry, riktig retning...</MARQUEE> Takker!!! Dette var passe harry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå