AnonymDiskusjon Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Jeg skal prøve å ikke gå helt i forsvars modus her, men disse "følelsene" oppstod rett før jeg laget tråden. Da hadde jeg sett disse små "tegnene" og begynt å merke kjemien mellom oss. Jeg har ikke sett henne på mange dager da vi ikke har vært i samme by før i dag. Skal ta med meg tipsene dine til en annen gang. Kanskje før jeg blir venn med jenta først. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Det høres ikke ut som om du har gjort noe feil her. Følelser oppstår når de oppstår, og hvis dere allerede hadde blitt kjent før de oppsto så er det sånn det er. At hun ikke gjengjeldte følelsene er også bare sånn det er, det er ikke noe å få gjort noe med, og det er sannsynligvis ingenting du kunne gjort annerledes slik du har beskrevet det her. Det hadde vært noe annet hvis du hadde gått og ruget på disse følelsene helt siden starten. Takk for støtten Ja, enig. Ts her. Her kommer en update. Jeg vet nå at hun bare ser på meg som en venn. Ble avvist. Det går fint det altså, litt kjipt, men jeg hadde ikke noe sterke følelser for henne enda, så det får bare gå. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Kjedelig, men da har du i det minste fått det ut av systemet og kan fokusere på andre ting og andre jenter. Har du lyst å fortelle hvordan du gikk frem? Ja, digg å bli ferdig med det. Litt kjipt også. Er lenge siden jeg har hatt interesse for noen, så var dumt at det ble som det ble. Hun ignorerer meg litt nå. Såpass at jeg kan bli litt små irritert, synes det er unødvendig. Ikke vist noen av de tegnene hun viste før, så kanskje hun har bestemt seg for å være veldig "nøytral" rundt meg, trekke seg litt vekk fra meg. De "tegnene" hun viste for bare 1 uke siden, skjønner jeg ingen ting av. Veldig rart og plutselig slutte, men kan være noe har skjedd, eller at hun har fått øyne opp for noen andre. Eller at hun følte det ble feil. Takk for hjelpen Elijah Krysser fingrene for at jeg kanskje faller for noen andre. God helg Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 At hun nå gir deg mindre oppmerksomhet er nok helt naturlig. Hun vil vel ikke gi deg feil inntrykk eller forvirre deg. Enten har hun bevisst flørtet med deg og likt oppmerksomheten (bekreftelse) eller så har hun ikke ment så mye mer med det enn vennskap og du har overtolket det. Begge deler er mulig. Du har fortsatt ikke fortalt oss hvordan du gikk frem. Sendte du en melding? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Plukker opp denne tråden jeg, fordi jeg står litt i samme situasjon selv, men med ei på jobben. Hvordan gikk du frem med henne TS? Er litt tilbakeholden for å ta dette videre, da vi jobber sammen og det fort kan bli kleint om jeg mistolker henne. Anonymous poster hash: 51c36...02d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Plukker opp denne tråden jeg, fordi jeg står litt i samme situasjon selv, men med ei på jobben. Hvordan gikk du frem med henne TS? Er litt tilbakeholden for å ta dette videre, da vi jobber sammen og det fort kan bli kleint om jeg mistolker henne. Anonymous poster hash: 51c36...02d Hei! Ts her. Jeg gikk sneik meg frem for å si det sånn. Prøvde å hinte litt, og prøvde å finne ut av hvordan hun så på meg, om det var ment platonisk eller ikke. Jeg spiste hamburger med henne, også kom vi inn på tema om kjæreste. Da sa hun at hun ikke var interessert i noen, noe jeg tolket som at hun ikke likte meg på den måten jeg likte henne. Interessen for henne hadde uansett forsvunnet gradvis dagene før samtalen da jeg så noen sider av henne jeg ikke likte. Jeg råder deg til å småhinte litt. Kanskje spørre henne om hun er interessert i noen, eller hva slags personer hun faller for. Du avslører ikke deg selv hvis du gjør det, tenker jeg. Hvis det skulle være slik at du blir avslørt, så ikke tenk på at det blir kleint. Det er ikke din feil hvis hun sender ut slike signaler, slik hun jeg likte gjorde med meg. Lykke til Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Plukker opp denne tråden jeg, fordi jeg står litt i samme situasjon selv, men med ei på jobben. Hvordan gikk du frem med henne TS? Er litt tilbakeholden for å ta dette videre, da vi jobber sammen og det fort kan bli kleint om jeg mistolker henne. Anonymous poster hash: 51c36...02d Hei! Ts her. Jeg gikk sneik meg frem for å si det sånn. Prøvde å hinte litt, og prøvde å finne ut av hvordan hun så på meg, om det var ment platonisk eller ikke. Jeg spiste hamburger med henne, også kom vi inn på tema om kjæreste. Da sa hun at hun ikke var interessert i noen, noe jeg tolket som at hun ikke likte meg på den måten jeg likte henne. Interessen for henne hadde uansett forsvunnet gradvis dagene før samtalen da jeg så noen sider av henne jeg ikke likte. Jeg råder deg til å småhinte litt. Kanskje spørre henne om hun er interessert i noen, eller hva slags personer hun faller for. Du avslører ikke deg selv hvis du gjør det, tenker jeg. Hvis det skulle være slik at du blir avslørt, så ikke tenk på at det blir kleint. Det er ikke din feil hvis hun sender ut slike signaler, slik hun jeg likte gjorde med meg. Lykke til Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Hvilke sider ved henne var det du ikke likte? Anonymous poster hash: 45fb3...b96 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Plukker opp denne tråden jeg, fordi jeg står litt i samme situasjon selv, men med ei på jobben. Hvordan gikk du frem med henne TS? Er litt tilbakeholden for å ta dette videre, da vi jobber sammen og det fort kan bli kleint om jeg mistolker henne. Anonymous poster hash: 51c36...02d Hei! Ts her. Jeg gikk sneik meg frem for å si det sånn. Prøvde å hinte litt, og prøvde å finne ut av hvordan hun så på meg, om det var ment platonisk eller ikke. Jeg spiste hamburger med henne, også kom vi inn på tema om kjæreste. Da sa hun at hun ikke var interessert i noen, noe jeg tolket som at hun ikke likte meg på den måten jeg likte henne. Interessen for henne hadde uansett forsvunnet gradvis dagene før samtalen da jeg så noen sider av henne jeg ikke likte. Jeg råder deg til å småhinte litt. Kanskje spørre henne om hun er interessert i noen, eller hva slags personer hun faller for. Du avslører ikke deg selv hvis du gjør det, tenker jeg. Hvis det skulle være slik at du blir avslørt, så ikke tenk på at det blir kleint. Det er ikke din feil hvis hun sender ut slike signaler, slik hun jeg likte gjorde med meg. Lykke til Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Hvilke sider ved henne var det du ikke likte? Anonymous poster hash: 45fb3...b96 Hun ble plutselig annerledes. Ble litt overfladisk. For å si det på den enkleste måten, så jeg en side jeg synes er skikkelig turn off. Noe jeg ikke tiltrekkes av i det hele tatt. Stod veldig kontrast med de sidene jeg falt for. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Jeg får egentlig ikke lov å skrive om henne mer, men jeg vil bare annonsere at det er slutt mellom meg og klarinettjenta også. Og dette virker som en passende tråd å gjøre det i. Kjæresten hennes likte ikke at jeg drev og skrev slike ting om henne, så jeg måtte bare kutte det ut... Jeg som trodde at han skulle bli glad for at en person på mitt nivå i det hele tatt viste interesse. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hei! Ts her. Jeg gikk sneik meg frem for å si det sånn. Prøvde å hinte litt, og prøvde å finne ut av hvordan hun så på meg, om det var ment platonisk eller ikke. Jeg spiste hamburger med henne, også kom vi inn på tema om kjæreste. Da sa hun at hun ikke var interessert i noen, noe jeg tolket som at hun ikke likte meg på den måten jeg likte henne. Interessen for henne hadde uansett forsvunnet gradvis dagene før samtalen da jeg så noen sider av henne jeg ikke likte. Jeg råder deg til å småhinte litt. Kanskje spørre henne om hun er interessert i noen, eller hva slags personer hun faller for. Du avslører ikke deg selv hvis du gjør det, tenker jeg. Hvis det skulle være slik at du blir avslørt, så ikke tenk på at det blir kleint. Det er ikke din feil hvis hun sender ut slike signaler, slik hun jeg likte gjorde med meg. Lykke til Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Bare en liten ting for fremtiden, først og fremst har alle tips her i tråden sagt at du må være mann, så hvorfor gikk du for å hinte deg framover? Jeg vet det er skummelt de første gangene men du vil få langt bedre resultater hvis du bare sier ting rett ut. For det andre, det er langt i fra sikkert at det var ett avslag du fikk der. Men så litt mer generelt om menn som er i den situasjonen at de er usikre på om en de liker også liker de tilbake. Hvorfor må du vite hva den andre part mener før du annonserer dine følelser? Hvorfor starte ett spill med kylling når du bare kan få ut din side av saken og så vet du svaret. Hvorfor skal du føle skam over at du liker en person? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå