AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hei ! Mann 24 år. Jeg har blitt betatt av en jente jeg studerer sammen med. Kjenner henne godt, og har begynt å merke at jeg føler noe mer enn bare vennskap. Vi har en fantastisk kjemi. Hun er også utrolig hyggelig, og jeg føler aldri at det er kleint eller kjedelig å være med henne. Når man er i en slik situasjon, er det lett å bli litt innbilsk. Jeg aner ikke hva hun tenker om meg, bortsett fra jeg vet at hun trives i mitt selskap. Jeg har begynt å henge meg opp i små "signaler", som hun sender, men kan godt være jeg tolker ting helt feil. Det jeg vet er at hun sier ting og gjør ting, som er lett å tolke som flørting. Jeg harobservert at hun har kikket bort på meg når jeg prater med andre. Hun blir også veldig smittet av humøret mitt. Noen ganger kan det virke som vi flørter over meldinger. Har skjedd ved et par anledninger at hun sender hjerte til meg eks: Sov godt <3 ( dette gjør hun ikke ut av det blå, vi har en samtale på gang når hun skriver hjerter) . Ble overrasket første gangen hun gjorde dette. Vet ikke hvor ofte hun sender hjerter til kompiser, men tror ikke det pleier å skje. Jeg vet heller ikke om hun pleier å se på kompisene sine eller venninne sine når de prater med andre, og hun sitter på et annet bord med en annen gjeng. Synes også øyekontakten er mer intens enn normalt, på en god måte. Av komplimenter jeg får av henne, er det aldri at hun synes jeg er kjekk. Det går mer i søt, skjønn, snill og herlig. Googler man dette, så lyder det ikke godt, men jeg vet at jenter kan falle for "søte" gutter også. Slik jeg forstår er "søt" ment om personlighet. Jeg vet at det beste er å spørre henne, men jeg vil ha mer grunnlag før jeg gjør det. Noen ganger kan jeg være overbevist om at det er noe i luften mellom oss, andre ganger tviler jeg. Noen tips til å se etter mer, eller skal jeg gå etter instinktet? Hva tenker dere om det jeg har skrevet? Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Populært innlegg Løgn Skrevet 18. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 18. november 2016 Hun venter på at du skal ta det neste steget. Til andre jenter: seriøst, se på det greiene her! Skjønner dere nå hvorfor dere må være tydelige? 12 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 skal jeg gå etter instinktet? Den som intet våger intet vinner. Hva er det verste som kan skje? At du blir avvist og at det muligens blir litt kleint en stund. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Inviter på en date! Hva med kino + middag ute? Jeg vet folk sier at "men man får jo ikke pratet på kino" men man prater jo feks. om filmen på middagen. Anonymous poster hash: 4544d...f17 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hun venter på at du skal ta det neste steget. Til andre jenter: seriøst, se på det greiene her! Skjønner dere nå hvorfor dere må være tydelige? Ironien når jenter klager på at mange gutter er for "frempå". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Hei ts her! Takk for mange svar! Ser ut som alle er enige om at hun viser interesse for meg. Må innrømme at jeg er litt overrasket over det. Trodde jeg kanskje var helt på jordet. Kan jeg spørre hva som gjør at dere tenker hun liker meg? Er det positivt at hun synes ting jeg gjør er søtt? At jeg er søt? Det er ikke tegn på at hun bare vil ha meg som venn? Stoler på dere altså, men jeg er forvirret over alle signalene. I dag har jeg ikke sett henne, men vi har pratet litt på snap. Vært 2 stk hun ikke ga noen respons på, men hun sendte snap 1 time etter, som var helt urelevant. Hun ler ofte av hva jeg sier, men det er kanskje fordi vi har så lik humor. Av de fellesvennene vi har, så ler alle sammen av det vi sier, så vet ikke hvordan jeg tolker det. Hun kan noen ganger virke veldig uinteressert. Jeg aner ikke om hun spiller hard to get. Godt mulig, men det kan hende hun ikke gjør det også. Noen ganger har det virket som hun vil være med meg alene. At hun synes det er greit,mens andre ganger virker det som hun vil at flere skal være med. Dere er til stor hjelp Noe jeg kan gjøre for at hun skal være tydligere? Hva hvis hun ikke er interessert og jeg ber henne ut? Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hei ts her! Takk for mange svar! Ser ut som alle er enige om at hun viser interesse for meg. Må innrømme at jeg er litt overrasket over det. Trodde jeg kanskje var helt på jordet. Kan jeg spørre hva som gjør at dere tenker hun liker meg? Kan si så mye som at jeg er i en situasjon og jeg hadde følt meg mer komfortabel hvis situasjonen var mer lik din Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Hei ts her! Takk for mange svar! Ser ut som alle er enige om at hun viser interesse for meg. Må innrømme at jeg er litt overrasket over det. Trodde jeg kanskje var helt på jordet. Kan jeg spørre hva som gjør at dere tenker hun liker meg? Kan si så mye som at jeg er i en situasjon og jeg hadde følt meg mer komfortabel hvis situasjonen var mer lik din Hehe, tar det veldig positivt er litt redd for at hun bare ser på meg som en god venn. Ser hun skriver til meg som en av venninnene sine. Vet ikke, men noen ganger virker det sånn. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Vær en mann og slutt å tenke for henne. I verste fall blir du avvist med et høflig nei, men i det minste kan du føle deg som en mann etterpå. Hva ønsker DU skal skje? Hva vil neste steg være? Led, led, led. Kvinner vil bli ledet. Enten må du invitere henne med på noe en dag og gjør det på en selvsikker måte. Eller så prøver du å tilbringe mer studietid med henne på tomannshånd hvor du gradvis øker kroppskontakt og flørting til du ganske snart er veldig intim med henne og ender opp med å kanskje kysse henne. Eventuelt kan du foreslå at dere leser hjemme hos deg. Det er ikke lett dette er når man er ung og usikker og har begrenset erfaring i slike situasjoner, men jeg råder deg til å bare hoppe i det. Det gjorde jeg og jeg har ikke angret! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Vær en mann og slutt å tenke for henne. I verste fall blir du avvist med et høflig nei, men i det minste kan du føle deg som en mann etterpå. Hva ønsker DU skal skje? Hva vil neste steg være? Led, led, led. Kvinner vil bli ledet. Enten må du invitere henne med på noe en dag og gjør det på en selvsikker måte. Eller så prøver du å tilbringe mer studietid med henne på tomannshånd hvor du gradvis øker kroppskontakt og flørting til du ganske snart er veldig intim med henne og ender opp med å kanskje kysse henne. Eventuelt kan du foreslå at dere leser hjemme hos deg. Det er ikke lett dette er når man er ung og usikker og har begrenset erfaring i slike situasjoner, men jeg råder deg til å bare hoppe i det. Det gjorde jeg og jeg har ikke angret! Hei, takk for svar Ja, mitt ønske er jo at det skal bli noe mellom oss. Jeg hadde vært mer sikker hvis jeg følte tegnene var mer sikre. Jeg vet ikke om hun spiller hard to get. Tror det er det som gjør at jeg blir så sykt usikker på henne. Hun er heller ikke så flink til å svare på snap/ mld siste dagene ( ikke at jeg sender så mange), men ville tro at hun svarte på de fleste hvis hun var interessert. Før svarte hun som regel med tilbake, så føler meg litt avvist der. Jeg skal ta tipset ditt. Da ser jeg hva som skjer til uka. Så oppdaterer jeg dere på saken Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Hei, takk for svar Ja, mitt ønske er jo at det skal bli noe mellom oss. Jeg hadde vært mer sikker hvis jeg følte tegnene var mer sikre. Jeg vet ikke om hun spiller hard to get. Tror det er det som gjør at jeg blir så sykt usikker på henne. Hun er heller ikke så flink til å svare på snap/ mld siste dagene ( ikke at jeg sender så mange), men ville tro at hun svarte på de fleste hvis hun var interessert. Før svarte hun som regel med tilbake, så føler meg litt avvist der. Jeg skal ta tipset ditt. Da ser jeg hva som skjer til uka. Så oppdaterer jeg dere på saken Jenter blir tiltrukket av maskulinitet, styrke og lederskap, særlig hun søte og uskyldige jenta som alle de snille guttene tror er jomfru og foretrekker misjonæren med lysene av. Jenter vil bli tatt og ledet. Både i og utenfor soverommet. Husk det og du kan alt mye om kvinner. Denne situasjonen er så vanskelig eller så enkel som du selv gjør den til. Fortsetter du som du har gjort nå, så kommer sannsynligvis ingenting til å skje, så sant hun ikke alt er veldig begeistret for deg, noe som er en reell mulighet. Det er vanskelig for oss å vite. Basert på det du skriver, så bedriver du det jeg kaller trygg og risikofri flørting og venter på at hun skal gi deg grønt lys til å gjøre noe. I utgangspunktet ikke veldig attraktivt og noe som kan få jenter til å miste interessen på sikt. Om du er usikker på signalene hennes, så er vel minst hun like usikker på dine? Husk også at mange jenter trenger å vite at DU liker DE, før de tør å vise deg noe som helst tilbake. Faktisk kan også dine fremstøt generere følelser hos en jente som ikke engang tenkte på deg på den måten. Slik jeg ser det har du i hovedsak to alternativ: 1) Du fortsetter som du har gjort, men prøver å intensivere ting ved å skru opp nivået på flørtingen og få henne så mye som mulig på tomannshånd. Du kan for eksempel foreslå at dere gjør skolearbeid hjemme hos deg. Perfekt på en søndag hvis skolen er stengt om du trenger en unnskyldning. Seksuell innuendo, blikkontakt (hold blikk litt lenger enn normalt), kroppskontakt (alt fra vennlige berøringer til lekne dytt til å ta hånden hennes i din) og forhåpentligvis til slutt noe som ender med et kyss. 2) Gi henne en direkte invitasjon eller spørre henne ut. Det trenger ikke være mer komplisert enn at du spør om hun har lyst å komme på besøk en kveld. Eller bli med på å finne på noe hvor det bare er du og henne sammen. Ta litt risiko nå og gjør livet ditt litt spennende! Om du skulle få et annet utfall enn du håper på, så har du i det minste gjort din plikt som mann med god samvittighet. Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. november 2016 Forfatter Del Skrevet 21. november 2016 Hei, takk for svar Ja, mitt ønske er jo at det skal bli noe mellom oss. Jeg hadde vært mer sikker hvis jeg følte tegnene var mer sikre. Jeg vet ikke om hun spiller hard to get. Tror det er det som gjør at jeg blir så sykt usikker på henne. Hun er heller ikke så flink til å svare på snap/ mld siste dagene ( ikke at jeg sender så mange), men ville tro at hun svarte på de fleste hvis hun var interessert. Før svarte hun som regel med tilbake, så føler meg litt avvist der. Jeg skal ta tipset ditt. Da ser jeg hva som skjer til uka. Så oppdaterer jeg dere på saken Jenter blir tiltrukket av maskulinitet, styrke og lederskap, særlig hun søte og uskyldige jenta som alle de snille guttene tror er jomfru og foretrekker misjonæren med lysene av. Jenter vil bli tatt og ledet. Både i og utenfor soverommet. Husk det og du kan alt mye om kvinner. Denne situasjonen er så vanskelig eller så enkel som du selv gjør den til. Fortsetter du som du har gjort nå, så kommer sannsynligvis ingenting til å skje, så sant hun ikke alt er veldig begeistret for deg, noe som er en reell mulighet. Det er vanskelig for oss å vite. Basert på det du skriver, så bedriver du det jeg kaller trygg og risikofri flørting og venter på at hun skal gi deg grønt lys til å gjøre noe. I utgangspunktet ikke veldig attraktivt og noe som kan få jenter til å miste interessen på sikt. Om du er usikker på signalene hennes, så er vel minst hun like usikker på dine? Husk også at mange jenter trenger å vite at DU liker DE, før de tør å vise deg noe som helst tilbake. Faktisk kan også dine fremstøt generere følelser hos en jente som ikke engang tenkte på deg på den måten. Slik jeg ser det har du i hovedsak to alternativ: 1) Du fortsetter som du har gjort, men prøver å intensivere ting ved å skru opp nivået på flørtingen og få henne så mye som mulig på tomannshånd. Du kan for eksempel foreslå at dere gjør skolearbeid hjemme hos deg. Perfekt på en søndag hvis skolen er stengt om du trenger en unnskyldning. Seksuell innuendo, blikkontakt (hold blikk litt lenger enn normalt), kroppskontakt (alt fra vennlige berøringer til lekne dytt til å ta hånden hennes i din) og forhåpentligvis til slutt noe som ender med et kyss. 2) Gi henne en direkte invitasjon eller spørre henne ut. Det trenger ikke være mer komplisert enn at du spør om hun har lyst å komme på besøk en kveld. Eller bli med på å finne på noe hvor det bare er du og henne sammen. Ta litt risiko nå og gjør livet ditt litt spennende! Om du skulle få et annet utfall enn du håper på, så har du i det minste gjort din plikt som mann med god samvittighet. Lykke til! Hei! Takk for svar. Jeg tar til meg tipset ditt, og skal begynne med å flørting på et høyre nivå. Kommer med update, så får vi se hva som skjer Hvis alt går bra, spør jeg henne ut. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Hei! Takk for svar. Jeg tar til meg tipset ditt, og skal begynne med å flørting på et høyre nivå. Kommer med update, så får vi se hva som skjer Hvis alt går bra, spør jeg henne ut. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Ikke vent for lenge. He who hesitates, masturbates! Plutselig treffer hun en annen mann som ser noe han liker og ikke er redd for å gå for det han vil ha. Siden det er en jente du alt kjenner og omgås, så ville jeg trolig ikke spurt henne ut på den måten jeg gjør det med jenter jeg ikke egentlig kjenner. Foreslår at du spør om hun vil komme på besøk en kveld eller noe annet som ikke har med skole å gjøre. Hva du enn gjør, IKKE foreslå å stikk på cafe! En annen ting og dette er viktig. Om du spør (på en eller annen måte) og hun spør, "Mener du som i en date? Eller hva tenkte du?" Så er det veldig, veldig viktig at du er mann og sier nettopp det uten å vike. Det er i slike situasjoner mange menn feiger ut og sier noe som, "Jeg tenkte vi bare kunne ta en kaffe. No big deal." Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. november 2016 Forfatter Del Skrevet 22. november 2016 Hei! Takk for svar. Jeg tar til meg tipset ditt, og skal begynne med å flørting på et høyre nivå. Kommer med update, så får vi se hva som skjer Hvis alt går bra, spør jeg henne ut. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Ikke vent for lenge. He who hesitates, masturbates! Plutselig treffer hun en annen mann som ser noe han liker og ikke er redd for å gå for det han vil ha. Siden det er en jente du alt kjenner og omgås, så ville jeg trolig ikke spurt henne ut på den måten jeg gjør det med jenter jeg ikke egentlig kjenner. Foreslår at du spør om hun vil komme på besøk en kveld eller noe annet som ikke har med skole å gjøre. Hva du enn gjør, IKKE foreslå å stikk på cafe! En annen ting og dette er viktig. Om du spør (på en eller annen måte) og hun spør, "Mener du som i en date? Eller hva tenkte du?" Så er det veldig, veldig viktig at du er mann og sier nettopp det uten å vike. Det er i slike situasjoner mange menn feiger ut og sier noe som, "Jeg tenkte vi bare kunne ta en kaffe. No big deal." Takk for tipset Hvorfor ikke cafè? Hvis hun spør om det er en date? Antar jeg at hun vil at det skal være en date? Eller at hun skjønner jeg liker henne. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Takk for tipset Hvorfor ikke cafè? Hvis hun spør om det er en date? Antar jeg at hun vil at det skal være en date? Eller at hun skjønner jeg liker henne. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Gå på cafe om du vil. Har gjort det mange ganger med dama mi, både etter vi ble sammen og før. Men jeg prøver å unngå det som en første date. Føler det er noe alle gjør og føler det er litt formelt. Men egentlig har det mer med hvordan man selv er som person enn akkurat hva en gjør. Jeg tenker bare at siden dere alt kjenner hverandre, så er det kanskje greit å gjøre noe mer avslappet som å bare henge sammen hjemme hos en av dere. Men du bestemmer selv! Det handler jo om hva du har lyst til. Om hun spør er det av ulike grunner. Det kan være en test eller rett og slett at hun bare vil avklare hva du mener. Som et eksempel kan jeg nevne en gang jeg skulle hjelpe en kamerat med å spørre ut en jente. Jeg sa nøyaktig hva han skulle si. Dette var over Facebook. Han endte naturligvis med å modifisere det til en fleipete og feig variant, slik at hun enten ikke oppfattet at han mente date ELLER bortforklarte det med at de to og resten av klassen kunne finne på noe en dag. Alt fordi han var for feig til å være direkte om hva han ville. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Ts her. Her kommer en update. Jeg vet nå at hun bare ser på meg som en venn. Ble avvist. Det går fint det altså, litt kjipt, men jeg hadde ikke noe sterke følelser for henne enda, så det får bare gå. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ta lærdom av dette. Ser du en pen jente du liker - vis interesse. Hold en flørtende tone, ikke en typisk vennskapelig tone. Skap spenning mellom dere. Fra første stund. Ikke vær redd for å vise hvor du vil. Når det er sagt er dette kanskje tidenes vanligste "problem" gutter/menn uten spesielt god erfaring med det motsatte kjønn havner i en eller annen gang. Nå har du vært igjennom det; ikke la det skje igjen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 Ta lærdom av dette. Ser du en pen jente du liker - vis interesse. Hold en flørtende tone, ikke en typisk vennskapelig tone. Skap spenning mellom dere. Fra første stund. Ikke vær redd for å vise hvor du vil. Når det er sagt er dette kanskje tidenes vanligste "problem" gutter/menn uten spesielt god erfaring med det motsatte kjønn havner i en eller annen gang. Nå har du vært igjennom det; ikke la det skje igjen. Jeg skal prøve å ikke gå helt i forsvars modus her, men disse "følelsene" oppstod rett før jeg laget tråden. Da hadde jeg sett disse små "tegnene" og begynt å merke kjemien mellom oss. Jeg har ikke sett henne på mange dager da vi ikke har vært i samme by før i dag. Skal ta med meg tipsene dine til en annen gang. Kanskje før jeg blir venn med jenta først. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Ts her. Her kommer en update. Jeg vet nå at hun bare ser på meg som en venn. Ble avvist. Det går fint det altså, litt kjipt, men jeg hadde ikke noe sterke følelser for henne enda, så det får bare gå. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Kjedelig, men da har du i det minste fått det ut av systemet og kan fokusere på andre ting og andre jenter. Har du lyst å fortelle hvordan du gikk frem? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg skal prøve å ikke gå helt i forsvars modus her, men disse "følelsene" oppstod rett før jeg laget tråden. Da hadde jeg sett disse små "tegnene" og begynt å merke kjemien mellom oss. Jeg har ikke sett henne på mange dager da vi ikke har vært i samme by før i dag. Skal ta med meg tipsene dine til en annen gang. Kanskje før jeg blir venn med jenta først. Anonymous poster hash: 58c7f...b01 Det høres ikke ut som om du har gjort noe feil her. Følelser oppstår når de oppstår, og hvis dere allerede hadde blitt kjent før de oppsto så er det sånn det er. At hun ikke gjengjeldte følelsene er også bare sånn det er, det er ikke noe å få gjort noe med, og det er sannsynligvis ingenting du kunne gjort annerledes slik du har beskrevet det her. Det hadde vært noe annet hvis du hadde gått og ruget på disse følelsene helt siden starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå