ilpostino Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg ser på muligheten for å kun la gitte ansatte reservere et møterom. i GUI'et i EMC virker det som dette kan kun styres via Delegates mens man i PowerShell kan bruke linjen under (dette er et eksempel jeg fant) Get-Mailbox BoardRoom | Set-CalendarProcessing -AllBookInPolicy:$false -AllRequestInPolicy:$false -BookInPolicy "[email protected]","[email protected]","[email protected]" Kan man legge brukerne i en OU og gi medlemmene i denne OU'en tilgang via denne kommandoen? Lenke til kommentar
clipEvent Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Jeg er ikke kjent med Get-Mailbox eller Set-CalenderProcessing, men noe slikt burde fungere(?): Import-Module ActiveDirectory ## Din OU her $Users = Get-ADUser -SearchBase 'OU=Brukere, OU=IKT-FAG, DC=IKT-FAG, DC=NO' -Filter * foreach ($User in $Users) { Get-Mailbox BoardRoom | Set-CalendarProcessing -AllBookInPolicy:$false -AllRequestInPolicy:$false -BookInPolicy $User.UserPrincipalName } Endret 21. november 2016 av clipEvent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå