jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ob4b: jeg trodde det ikke var lov med bilder i siggen, jeg... Lenke til kommentar
0b4b Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 å? har ikke hørt noe om det. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Du er ihvertfall den første brukeren jeg har sett som har det... EDIT: Står i retningslinjene: Det er ikke tillatt med noen form for bilder i signatur, signatur skal begrenses i fysisk størrelse. Bruk for å gjøre den mindre Endret 2. desember 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 å? har ikke hørt noe om det. Les rettningslinjene, noe du også er obligert til å gjøre når du registrerer deg på dette forumet. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fjern bildet med en gang! Det er mildt sagt irriterende. Tenk om alle skulle hatt slike bilder? DA ville det tatt lang tid å laste en side da! omg... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Herremin hatt ... LES RETNINGSLINJENE! For et vanvittig stygt bilde! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 [quote name='Dunestar' date='02/12/2003 : 19:52'] Herremin hatt ... LES RETNINGSLINJENE! For et vanvittig stygt bilde! [/quote] For ikke snakke om stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå