aleckjo Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Mølen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Et bilde med futt i, tatt i rette øyeblikk. Fint med sollyset som treffer bølgespruten. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Herlig lys og farger i dette bildet. Utsnitt og komp er det vel heller ikke så mye å si på heller. Skulle jeg eventuelt korrigere noe så måtte det være en beskjæring til venstre slik at bildekant akkurat skjærer i diagonalbuen som skiltet eller hva det nå er står på. tror det øker spenningen noe, men tar litt forbehold om nevnte skilt kommer for nær ramma. Det kan jo du ta en titt på hvis du gidder. Roar Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Et bilde med futt i, tatt i rette øyeblikk. Fint med sollyset som treffer bølgespruten. Tusen takk Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Herlig lys og farger i dette bildet. Utsnitt og komp er det vel heller ikke så mye å si på heller. Skulle jeg eventuelt korrigere noe så måtte det være en beskjæring til venstre slik at bildekant akkurat skjærer i diagonalbuen som skiltet eller hva det nå er står på. tror det øker spenningen noe, men tar litt forbehold om nevnte skilt kommer for nær ramma. Det kan jo du ta en titt på hvis du gidder. Roar Takk for fin kommentar og godt tips! Jeg trodde skiltet kom til å være for nærme kanten, men det ble faktisk ikke så ille. Alexander Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Nydelig bilde! Flott gyldent kveldslys som farger både bølge og steiner. Jeg tror jeg personlig hadde prøvd å klone bort skiltet.. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Dramatisk og bra bilde.? Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Spektakulært bilde med flere handlingselementer. Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Nydelig bilde! Flott gyldent kveldslys som farger både bølge og steiner. Jeg tror jeg personlig hadde prøvd å klone bort skiltet.. Takk for kommentar! Kan prøve å klone det bort og se. Jeg vil helst ha det her da det viser størrelsen på bølgen for oss som kjenner plassen Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Dramatisk og bra bilde.? Takk Lenke til kommentar
aleckjo Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Spektakulært bilde med flere handlingselementer. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg