akelbo Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Inkluderer fire brett og to figurer.Star Wars Battlefronts Rogue One-utvidelse slippes neste måned Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hadde gledet meg til Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission! Men, etter 14 dager med VR, mye kvalme, kaldsvetting og generell uvell...måtte jeg selge hele greia. :-/ Jaja, får kose seg den som takler VR Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hadde gledet meg til Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission! Men, etter 14 dager med VR, mye kvalme, kaldsvetting og generell uvell...måtte jeg selge hele greia. :-/ Jaja, får kose seg den som takler VR Dette er jo det største problemet med VR. Mange som føler det slik når de bruker det. Lenke til kommentar
teezman Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Hadde gledet meg til Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission! Men, etter 14 dager med VR, mye kvalme, kaldsvetting og generell uvell...måtte jeg selge hele greia. :-/ Jaja, får kose seg den som takler VR Dette er jo det største problemet med VR. Mange som føler det slik når de bruker det. Ja dessverre... Jeg følte litt kvalme av et par spill en liten stund, så gikk det over. Nå kan jeg spille alt uten at jeg merker noe som helst. Bra for meg naturligvis, men tror nok mange andre som opplever kvalme etc. kan tilvenne seg det slik som jeg gjorde det. Endret 18. november 2016 av teezman Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hadde gledet meg til Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission! Men, etter 14 dager med VR, mye kvalme, kaldsvetting og generell uvell...måtte jeg selge hele greia. :-/ Jaja, får kose seg den som takler VR Dette er jo det største problemet med VR. Mange som føler det slik når de bruker det. Ja dessverre... Jeg følte litt kvalme av et par spill en liten stund, så gikk det over. Nå kan jeg spille alt uten at jeg merker noe som helst. Bra for meg naturligvis, men tror nok mange andre som opplever kvalme etc. kan tilvenne seg det slik som jeg gjorde det. Tar det heller som et varsel fra kroppen min jeg og hopper glatt over hele VR greia til dette er fikset Lenke til kommentar
deac Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hadde gledet meg til Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission! Men, etter 14 dager med VR, mye kvalme, kaldsvetting og generell uvell...måtte jeg selge hele greia. :-/ Jaja, får kose seg den som takler VR Rift eller Vive? Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Trodde hele vitsen med VR var å føle at man er der. Spill liker å skape ekstreme situasjoner, så om alt fungerer som det skal så er jo kvalme og uvelhet ganske naturlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Veldig spent på dette VR-oppdraget 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ja da enda mere multiplayer brett makan til dritt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Ja nei det er jo primært ett online basert spill. Gir jo ingen mening i det hele tatt. Veldig overraskende. Endret 18. november 2016 av Mala 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå