Fotoskrulla Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Rød blomst i vindu Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Flott!! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Flott med utsikt gjennom to vinduer mot baksiden av huset naustet). Hvertfall er det slik jeg ser dette. At treverket kunne trengt et strøk eller to med maling er hverkin ditt eller mitt problem. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Fint bilde lady M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Flott!! Takk skal du ha Jan Åge Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Flott med utsikt gjennom to vinduer mot baksiden av huset naustet). Hvertfall er det slik jeg ser dette. At treverket kunne trengt et strøk eller to med maling er hverkin ditt eller mitt problem. Roar Det spørs nå litt hva som er forran og bakpå et naust,men jeg ser for meg forran på et naust der dørene er, og der er det veldig sjelden vinduer... Så dette er vinduer på langsidene. Men drit i det,det erfullstendig likegyldig i denne sammenhengen Heldigvis er ikke denne malingsjobben min, jeg har mer enn nok som det allerede er. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Fint bilde lady M v h Leif Takk skal du ha Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Flott motiv og et veldig fint bilde, Helene! Fint med de røde blomstene (plastikk?) mot den røde ytterveggen. Og etterbehandlingen var bærre lækkert. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Flott motiv og et veldig fint bilde, Helene! Fint med de røde blomstene (plastikk?) mot den røde ytterveggen. Og etterbehandlingen var bærre lækkert. Mvh Fredrik Takk skal du ha Fredrik:) Ja,det er nok plastikkblomster vil jeg anta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Flott bilde med en dus og fin pastell fargepalett . Fin detalj med vinduet inne i vinduet og blomsterbuketten i vinduskarmen , ekte eller ikke . En riktig god helg til deg også ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Her har du skapt på en enkel måte stemning og kunst i bilde. Kjempebra Helene ☺☺ 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Flott bilde med en dus og fin pastell fargepalett . Fin detalj med vinduet inne i vinduet og blomsterbuketten i vinduskarmen , ekte eller ikke . En riktig god helg til deg også ! Mvh Alec Takk skal du ha Alec ! Dette er et motiv som jeg først gikk forbi,men måtte snu og gå tilbake.. God helg! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Fin effekt idet du også observerer vinduet på andre siden. Pene blomster i all fall, mangler bare et malingsstrøk eller tre. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Meget hyggeligt vindue her..god tone og farver i fotoet :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Fint bilde lady M v h Leif Takk skal du ha Leif U R Velcome !!!! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Bra bilde, med fin miks av refleksjoner og utsyn gjennom vindu på andre siden. Veldig skarp og fin gjengivelse av treverk som har sett bedre dager. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Her har du skapt på en enkel måte stemning og kunst i bilde. Kjempebra Helene ☺☺ Tusen takk Jimmy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg