Fro Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har noen her erfaring med og overklokke Club3D Radeon 8500? Den er klokket litt lavere enn ATI's versjon, men hvordan er ram kvalitet og ribbe på kortet mitt i forhold til ATI? Jeg har ikke noen mulighet til og sjekke, så jeg setter pris på svar. Tusen takk! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 minne brikka er elendig max ok på meg var 243mhz på minne,kjerne kan jeg få opp til 270. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 hmm, minnet skal jo EGENTLIG kjøre på 250 MHz... Men Powerstrip sier ikke det, kjører på 238 MHz hos meg. Klikker når jeg skviser det over 255. Har hørt at det er en bug i Powerstrip, men jeg vet nå sannelig ikke. Lure mennesker sier deriblandt at du må kjøre blyanttrikset for å klokke høyere, dvs. få mere strøm Lenke til kommentar
Fro Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg har prøvd meg fram litt. Jeg kunne kjøre kjernen på 279. Og minne kunne jeg bare kjøre på 239 før bilde begynte og flimmre.. Noen teknologisk forklaring? For lite strøm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå