morgan_kane Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Det begynner å tikke inn en del forespørsler på inboksen min om hvordan man avslutter abonnementet. Jeg skriver første del i førstepost her for de som er interessert. Det er greit om dere spør via innboks også, men iogmed at jeg er i full jobb og generelt veldig opptatt så kan det ta tid før jeg svarer. Men jeg gjør mitt beste. Det er svært vanskelig å avslutte abbonnement fra hemmelig.com. Det er viktig å vite at du kan benytte deg av angreretten her. Siden de ikke sender angrerett med ordrebekreftelse. Når angreskjemaet ikke følger med Dersom selgeren ikke har gitt alle opplysninger som kreves og angreskjema ikke følger med, er fristen inntil 3 måneder. Regelen gjelder også dersom skjemaet ikke er korrekt utfylt av selgeren. Mottar du likevel opplysninger og skjemaet fra selgeren innen 3 måneder etter at varen ble levert, begynner 14 dagers angrefrist å løpe fra den dagen du mottar opplysningene og skjemaet. Dersom selgeren ikke har gitt opplysninger om angreretten, er angrefristen uansett 1 år. Du har sikkert også oppdaget at det ikke er mulig å avslutte abbonnementet via profilen din på hemmelig.com. Man går gjennom flere ledd, skriver inn passordet og bekrefter flere ganger at man skal avslutte abbonnementet, men alt som kommer opp er et skjema som du må fakse til dem. Hvem faen bruker faks liksom? Dette er noe de bevist har gjort for at du skal sitte med deres sugerør i pengeboken din. Har man funnet fra til bruksvilkår, som naturligvis er gjømt vekk i denne type svindelsaker så finner man andre måter å avslutte abbonnementet på. Jeg vil anbefale at du kontakter support for å få avslutte abbonnementet, da de har full mulighet for det. Du trenger dermed ikke signere noe, fakse eller sende per post. Jeg har her listet opp to alternativer. Via support og via mail. er usikker på om de sjekker mail. Fikk aldri noe svar derifra. Men jeg fikk derimot en bekreftelse fra support på at abbonnementet ble avsluttet når jeg kontaktet de via kontaktsiden. Avslutte abbonnementet via kontaktsiden: http://www.hemmelig.com/contacts/ Heisann. Jeg ønsker å benytte meg av angreretten på mitt abbonnement. Grunnen til det er at siden er dårlig, masse fake profiler etc. - Bestilt den (*) / mottat den (*): __________________________ — Navn på bruker(erne): __________________________ — Postadresse til bruker(erne): __________________________ — Underskrift til bruker(erne) (kun når oppsigelse gjøres via brev): __________________________ — Dato: __________________________ Avslutte via epost. Du kan også kontakte de på epost, selv om jeg er usikker på om de benytter seg av dette. Du trenger ikke signatur siden det er e-post. E-post: [email protected]) Til Dating Factory, Customer Service, Exchange, Express Park, Bristol Road, Bridgewater, Somerset, TA6 4RR, Storbritannia: Herved tilbakekaller jeg den fullførte kontrakten fra kjøpet av hemmelig.com abbonnements tjeneste fra meg - Bestilt den (*) / mottat den (*): __________________________ — Navn på bruker(erne): __________________________ — Postadresse til bruker(erne): __________________________ — Underskrift til bruker(erne) (kun når oppsigelse gjøres via brev): __________________________ — Dato: __________________________ Lykke til. Dette ordner seg nok, selv om de er glade i å drøye ut tiden. DU kan også lese litt mere her http://www.hemmelig.com/terms/ Dere trenger ikke underskrift. Dettte er sakset inn fra deres egne bruksvilkår http://www.hemmelig.com/terms/ — Underskrift til bruker(erne) (kun når oppsigelse gjøres via brev): ____ Orginal post Heisann, registrerte meg på den drittsiden, men er bare falske profiler etc så jeg skulle kanselere kontoen min i samme slengen. Problemet er, jeg kan ikke avslutte det via siden. De krever at jeg signerer et dokument og scanner inn for å avslutte abbonnentet. Det er ingen epost adresse for å kontakte dem. Man kan kontakte dem via et skjema på siden. Holder det å skrive i det skjemaet at jeg avslutter abbonnentet og deretter sperrer automatiske trekk fra banken? Endret 6. januar 2017 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 (endret) hjelpe meg ikke såmye når det e abbonnementet eg skal ha stoppet. Fant en epost adresse jeg kan bruke. Sender mail om at jeg benytter meg av angrefristen så får jeg pengene tilbake ser det ut som. Får virkelig håpe de er seriøse. Hvem faen ber kundene skrive ut og signere et dokument som skal fakses for å avslutte et abbonnement??? Lukter svindel på lang avstand. Endret 17. november 2016 av morgan_kane Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det finnes ingen "Registrer deg og betal noen kroner for ubegrenset tilgang til deilige damer" nettsider som faktisk er legit og gir deg det du leter etter. Ta deg en tur ut på byen isteden. 4 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Det finnes ingen "Registrer deg og betal noen kroner for ubegrenset tilgang til deilige damer" nettsider som faktisk er legit og gir deg det du leter etter. Ta deg en tur ut på byen isteden. hvorfor poster du egentlig dette under jussforumet? 4 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Hei. Benytter meg herved av angrerett på siden hemmelig.com Brukeren er registrert på denne epostadressen: xxxxxx Beløpet kan i sin helhet refunderes til samme konto/visa som ble brukt som betalingsmiddel. Innholdet i mailen jeg sendte om angrerett. Er dette nok? Endret 18. november 2016 av Dysfunctional Anonymisert e-postadresse. Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det finnes ingen "Registrer deg og betal noen kroner for ubegrenset tilgang til deilige damer" nettsider som faktisk er legit og gir deg det du leter etter. Ta deg en tur ut på byen isteden. hvorfor poster du egentlig dette under jussforumet? Dette var ett direkte tips til deg som trådstarter. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Hei. Benytter meg herved av angrerett på siden hemmelig.com Brukeren er registrert på denne epostadressen: xxxxxx Beløpet kan i sin helhet refunderes til samme konto/visa som ble brukt som betalingsmiddel. Innholdet i mailen jeg sendte om angrerett. Er dette nok? Du må i vert fall oppgi kontonummeret ditt, da det er ukjent for dem du har betalt til. Endret 18. november 2016 av Dysfunctional Anonymisert e-postadresse. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Heisann, registrerte meg på den drittsiden, men er bare falske profiler etc så jeg skulle kanselere kontoen min i samme slengen. Problemet er, jeg kan ikke avslutte det via siden. De krever at jeg signerer et dokument og scanner inn for å avslutte abbonnentet. Det er ingen epost adresse for å kontakte dem. Man kan kontakte dem via et skjema på siden. Holder det å skrive i det skjemaet at jeg avslutter abbonnentet og deretter sperrer automatiske trekk fra banken? Det er ikke "drittsidens" problem at du ikke leste vilkårene før du registrerte deg. Det er avtalefrihet i Norge, herunder kan man avtale at oppsigelse bare skal skje skriftlig. En elektronisk oppsigelse trenger ikke kreditor å godkjenne, og å sperre trekket i banken bringer deg bare i mislighold, noe som åpner for at kreditor kan kreve deg for deilige renter, gebyrer, og inkassosalærer i tillegg til hovedkravet helt til du sier opp på avtalt måte. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Heisann, registrerte meg på den drittsiden, men er bare falske profiler etc så jeg skulle kanselere kontoen min i samme slengen. Problemet er, jeg kan ikke avslutte det via siden. De krever at jeg signerer et dokument og scanner inn for å avslutte abbonnentet. Det er ingen epost adresse for å kontakte dem. Man kan kontakte dem via et skjema på siden. Holder det å skrive i det skjemaet at jeg avslutter abbonnentet og deretter sperrer automatiske trekk fra banken? Det er ikke "drittsidens" problem at du ikke leste vilkårene før du registrerte deg. Det er avtalefrihet i Norge, herunder kan man avtale at oppsigelse bare skal skje skriftlig. En elektronisk oppsigelse trenger ikke kreditor å godkjenne, og å sperre trekket i banken bringer deg bare i mislighold, noe som åpner for at kreditor kan kreve deg for deilige renter, gebyrer, og inkassosalærer i tillegg til hovedkravet helt til du sier opp på avtalt måte. Enn om jeg bruker angreretten? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 4. SPESIELLE BETINGELSER FOR EU-KUNDER: Angrerett Informasjon om benyttelse av angreretten Angrerett Du kan innen fjorten dager tilbakekalle kontrakten uten å måtte oppgi noen grunn. Angrefristen gjelder innenfor de første 14 dager etter kontraktsinngåelsen. For å kunne bearbeide ditt forespørsel om angrerett må du informere oss Dating Factory, Customer Service, Exchange, Bristol Road, Bridgewater, Somerset, TA6 4RR, UK, (fax: +44(0)1278501112, e-post: [email protected]) med hjelp av en tydelig forklaring (brev sendt per post, en faks eller en e-post) om din beslutning om å si opp avtalen. Du kan bruke det vedlagte skjemaet for tilbaketrekking eller du kan bruke det samme skjemaet for en skriftlig forespørsel om tilbakebetaling. Vennligst legg ved din e-postadresse, navnet på nettsiden og datoen på innbetalingen. Forespørsel for tilbakebetaling må inneholde ditt fulle navn og din signatur. Vær obs på at vi i tillegg kan kreve gyldig legitimasjon for en fullstendig bekreftelse. For å ivareta angrefristen holder det å sende oss en meddelelse over ditt ønske for benyttelse av angreretten før angrefristen har løpt ut. Konsekvenser av angreretten Hvis du tilbakekaller denne kontrakten vil du senest innen fjorten dager fra den dagen vi mottar din oppsigelse om kansellering av denne kontrakten med oss, få tilbakebetalt alle betalinger som vi har mottatt fra deg. Du vil få også få tilbakebetalt fraktkostnader (med unntak av ekstrakostnader som har oppstått med følge at du har valgt å få gjort en levering som var annerledes enn standardleveringen som vi tilbyr). For en slik tilbakebetaling bruker vi den samme metoden for betaling som du selv har brukt ved den første transaksjonen med oss, med mindre det har blitt avtalt noe annet i kontrakten. Du vil i alle fall ikke bli belastet med gebyrer for benyttelsen av en annen type tilbakebetaling. Hvis du har krevd at tjenesten skal begynne i løpet av perioden for angrefristen, så må du betale oss et passende beløp som tilsvarer den andelen du har brukt av tjenesten. Det vil si fra den tiden du har kjøpt medlemskapet og frem til den tiden du ønsker å tilbakekalle avtalen. For denne perioden krever vi at du betaler din andel. Skjemaløsning for angrerett (Ved ønske om å avbryte kontrakten kan du fylle ut dette skjemaet og sende det tilbake) Til Dating Factory, Customer Service, Exchange, Express Park, Bristol Road, Bridgewater, Somerset, TA6 4RR, Storbritannia: Herved tilbakekaller jeg/vi (*) den fullførte kontrakten fra kjøpet av følgende vare (*)/ tjeneste fra meg/oss (*) - Bestilt den (*) / mottat den (*): __________________________ — Navn på bruker(erne): __________________________ — Postadresse til bruker(erne): __________________________ — Underskrift til bruker(erne) (kun når oppsigelse gjøres via brev): __________________________ — Dato: __________________________ (*) Stryk bort det som ikke gjelder Ettersom jeg forstår trenger jeg ikke sende inn noe skriftlig for å avbryte kontrakten? Med mindre jeg sender krav om angrerett skriftlig i posten. Har vært i kontakt med kundeservice men de er udugelig trege. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Bruker du angreretten kan du bruke elektronisk kommunikasjon. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 25. november 2016 Forfatter Del Skrevet 25. november 2016 Ok. har skrevet til de at jeg vil benytte angreretten. De prøver å sno seg unna og tilbyr diverse andre løsninger som gratis VIP i en måned osv. . Men det holder vell at jeg har meldt ifra at jeg vil benytte angreretten innenfor tidsrammen? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Hva gjør jeg dersom de ikke responderer lengre? sperrer kontoen for flere trekk fra de? makan til useriøs aktør skal man lete lengre etter. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Hvis du har gitt utvetydig beskjed om at du angrer kan du sperre for flere trekk. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 å der fikk jeg angrerettskjema per epost. Men når jeg registrerte meg så fikk jeg ikke angrerettskjema på email med bestillingen. Har ikke jeg utsatt angrerett da? Spør bare i tilfelle de prøver seg på noe tull, noe jeg er sikker på at de gjør. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2016 Har nå fått bekreftelse på mail at jeg har benyttet angreretten, og at pengene blir tilbakeført. På mailen jeg fikk tilsendt så var det spesifisert at angreretten gjaldt fra de første 14 dager fra jeg gjorte bestillingen. Men jeg svarte på det at jeg hadde ytret et sterkt ønske om å benytte angreretten tidlig i sakskorespondansen. Så for meg ser det ut som løsningen er klar. For de som sliter med det samme, så kan jeg si at det ser ut som det er 12 måneders angrerett dersom de ikke sender angrerettskjema ved bestilling. Support er veldig uproffesjonnel ved at de sender 3-4 tilbud på gratismåneder, VIP og diverse andre fordeler. Alt dette fører til at saksprosedyren tar ekstremt lang tid, fordi de totalt ignorerer hva kunden vil. Siden er heller ikke bra, du får masse meldinger fra ulike jentert allerede når man har registrert seg. Alle disse er falske profiler. Det er knotete å søke opp jenter, og de profilene som er ekte er som oftest deaktiverte fordi det ikke er et aktivt abbonnement. Skulle du mot formodning bruke siden så lenge at du ikke har rett på angrerett, og dermed avbryte abbonnementet. Ja da har eg en ting å si, lykke til. Man kan gå inn på sin egen profil og trykke abbonnent egenskaper. Der er det en avslutt abbonnemang knapp. Herfra går du gjennom 5 sider hvor du får spørsmål om du virkelig vil avslutte abbonnementet. Hvorav du må skrive hvorfor du ønsker å avslutte. Bekrefte med passord etc. Når du har gått gjennom alle disse sidene så kommer du til en side der det står" om du virkelig vil avslutte abbonnementet så kan du skrive ut dette skjemaet og sende det i faks til oss". Hvem er det som har faks i 2016? Styr klar av denne siden. Last heller ned tinder på mobilen. 1 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 For de som sliter med det samme, så kan jeg si at det ser ut som det er 12 måneders angrerett dersom de ikke sender angrerettskjema ved bestilling. Support er veldig uproffesjonnel ved at de sender 3-4 tilbud på gratismåneder, VIP og diverse andre fordeler. Alt dette fører til at saksprosedyren tar ekstremt lang tid, fordi de totalt ignorerer hva kunden vil. Når angreskjemaet ikke følger med Dersom selgeren ikke har gitt alle opplysninger som kreves og angreskjema ikke følger med, er fristen inntil 3 måneder. Regelen gjelder også dersom skjemaet ikke er korrekt utfylt av selgeren. Mottar du likevel opplysninger og skjemaet fra selgeren innen 3 måneder etter at varen ble levert, begynner 14 dagers angrefrist å løpe fra den dagen du mottar opplysningene og skjemaet. Dersom selgeren ikke har gitt opplysninger om angreretten, er angrefristen uansett 1 år. Lenke til kommentar
Teodor93 Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Kunne du sjekket PM? Har sendt deg en melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå