NoraCeline-00 Skrevet 23. november 2016 Forfatter Del Skrevet 23. november 2016 PJS longbear, elsker den <33 Jeg tenkte mer på PJS Gobi... Rød, brun eller beige! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Hva med en klassisk stilren kåpe osv. ? Den jakka på bildet skriker "jeg er ei jente på 16 fra oslo vest". (Er ikke veldig pent, men den er sikket varm) 2 Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 24. november 2016 Forfatter Del Skrevet 24. november 2016 Jeg er jo 16... Eller snart 17 da! Men er ikke fra Oslo! Har ikke lyst på kåpe, men bomber-jakke, altså kort type! Syns også denne fra CG er kul... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) Hva med en klassisk stilren kåpe osv. ? Den jakka på bildet skriker "jeg er ei jente på 16 fra oslo vest". (Er ikke veldig pent, men den er sikket varm) Må si meg enig her. Ikke pent. De lengre utgavene er hakke bedre. GC er ikke fint. Endret 25. november 2016 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå