NoraCeline-00 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hva slags vinterjakke til jente syns dere er kulest/finest denne vinteren? Tips, gjerne med bilde mottas med takk! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg har brukt samma vinterjakke i 6-7 år nå og det har spart meg mye penger i juletiden. Bruk fjorårets jakke så har du mer penger å bruke på julegaver Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg sliter med å kaste klær som ikke er utslitt, så her går det også i en gammel modell type parkas. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg har sansen for Barbour sin stil feks. Men vet ikke om du har noen som er ordentlig vintervarme da. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Jeg har to Canada Goose jakker som jeg er veldig fornøyd med! En beige Expedition Parka og en grå Montebello. Men har lyst på en som er i bomber fasong... Og lurer da på f.eks En Parajumpers Gobi... Eller skal jeg holde meg til det kjente, og gå for en Canada Goose Chilliwack? Kunne tenkt meg brun eller rød. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ikke Canada Goose i hvert fall, hvis du har litt samvittighet. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Ikke Canada Goose i hvert fall, hvis du har litt samvittighet.?Jeg liker Canada Goose jakkene, at du ikke liker der får være ditt problem! Jeg går med hva jeg vil! Endret 18. november 2016 av NoraCeline-00 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 En fin kåpe er alltid fint! 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jeg liker Canada Goose jakkene, at du ikke liker der får være ditt problem! Jeg går med hva jeg vil! Da vet du vel hva du skal gå med i vinter da? 2 Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Jeg liker Canada Goose jakkene, at du ikke liker der får være ditt problem! Jeg går med hva jeg vil!Da vet du vel hva du skal gå med i vinter da? Ja, jeg har to CG jakker som jeg bruker! Men har lyst på en ny jakke i år! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Så du har lyst til å være del i bruk og kast samfunnet som ødelegger verden. You go girl! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ja, jeg har to CG jakker som jeg bruker! Men har lyst på en ny jakke i år!Gå på butikken og kjøp en du syntes er fin.Virker jo som om du vet stilen du vil ha. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Så du har lyst til å være del i bruk og kast samfunnet som ødelegger verden. You go girl! Det er da ikke snakk om bruk og kast! Jeg har lyst på en ny vinterjakke, i en annen modell enn den jeg har! Har aldri sagt at jeg skal kaste de jakkene jeg har nå! Vil fortsatt ha, og bruke dem! Men det er jo greit å ha litt å bytte på! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Personlig syns jeg Canada Goose er litt harry, da er PJ bedre. Fjallreven har noen fine jakker. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 PJS er jo nærmest like harry. PJS er sånn man typisk ser på eldre rikmanns koner osv Eller unge da Må innrømme jeg har en PJS Masterpiece selv... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Med CG er jo typisk "teen-merker" assosierer det med oversminkede jenter på 14 fra lillestrøm. Så da vil jeg kanskje si eldre rikmannskoner er hakke bedre Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ikke Canada Goose i hvert fall, hvis du har litt samvittighet. Jeg liker Canada Goose jakkene, at du ikke liker der får være ditt problem! Jeg går med hva jeg vil! Så hvis noen hadde røsket alt håret av deg mens du levde for å strikke en truse av det og selge den til noen hadde det vært helt greit for deg? Det er sånn høvelig sammenlignbart med produksjonen av Canada Goose. Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Ikke Canada Goose i hvert fall, hvis du har litt samvittighet.Jeg liker Canada Goose jakkene, at du ikke liker der får være ditt problem! Jeg går med hva jeg vil! Så hvis noen hadde røsket alt håret av deg mens du levde for å strikke en truse av det og selge den til noen hadde det vært helt greit for deg? Det er sånn høvelig sammenlignbart med produksjonen av Canada Goose. ? Lenke til kommentar
Mizuand Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 PJS longbear, elsker den <33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå