Gå til innhold

best mobil?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har begge de telefonene som du snakker om og jeg synes SE t610 er den beste mobiltelefonen av de to. Helt klart at man kan gjoere mer med en 6600, men de fleste proff brukere klarer seg med de funksjonene en T610 har.

6600 og t610 kan ikke samenlignes. 2 helt forskjellige telefoner og det er ikke tvil om at 6600 er MYE bedre!!! :yes:

Lenke til kommentar
Jeg har begge de telefonene som du snakker om og jeg synes SE t610 er den beste mobiltelefonen av de to. Helt klart at man kan gjoere mer med en 6600, men de fleste proff brukere klarer seg med de funksjonene en T610 har.

6600 og t610 kan ikke samenlignes. 2 helt forskjellige telefoner og det er ikke tvil om at 6600 er MYE bedre!!! :yes:

Bedre telefon eller flere funksjoner?

 

Dette er mine kriterier for en god mobil telefon.

 

Liten og lett [ T610 ]

God batteri tid [ Iallefall ikke 6600 ]

Bluetooth som gjoer at jeg kan bruke mobilt internett paa laptopen

Lenke til kommentar
Jeg har en P900 som jeg synes er best, for mine behov. Har forresten en P800 også som jeg skal kvitte meg med nå, så bare å sende en PM hvis interesert. Pris kun: 2500,-. Du får med to minnekort (16MB og 32MB).

For de som måtte være interesert, har jeg nå lagt ut min P800 for salg på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...0&ListingSort=1

 

Minsteprisen er satt til kun kr. 2000,-! Løp og kjøp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...