Fiat600 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hei, Har en Fiat 500 09 mod. hvor viskeren på bakruta ikke fungerer. har skiftet motoren, uten resultat. Feilen kan ligge i bryteren eller kabelen, men siden jeg ikke klarer å finne strømskjema er det ikke lett å feil søke, Er det noen der ute som har et "stalltips" hvor jeg bør begynne?? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 http://500crew.com/forum/viewtopic.php?t=440 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Har du sjekket sikringen`? Lenke til kommentar
Fiat600 Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Det er ingen sikringen som er merket for visker hverken foran elle bak og da ligger den vel under en annen sikring. derfor hadde det vært greit å hatt kabelskjema for lettere orientere seg, Bildene som mobile999 viser er jo skrekken som jeg håper det ikke er. Gummi strømpen mellom luka og skroget er svært kort og inni den er alle kablene til bakluka samlet i en ny strømpe som må åpnes. Er det noen som kan hjelpe meg med et kabelskjema ? Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Har du byttet hele uniten eller bare motoren? Ofte ligger feilen i parkeringsmekanismen, der det blir dårlig kontak i sleperingene og børster. Lenke til kommentar
Fiat600 Skrevet 28. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2016 På tide å ta opp denne tråden igjen Prøver etter beste evne å legge ved bilder Baardson: har byttet hele uniten, men den er kjøpt fra "hogger" og da er det ikke umulig at samme feilen ligger i den, hvis det er en kjent feilårsak. Som bildet viser måler jeg 6V når bryteren til viskeren slås på, og der burde vel vært 12V??? Lenke til kommentar
Fiat600 Skrevet 21. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2017 Hei, Får avslutte denne tråden da feilen er funnet og utbedret. Jording var problemet,noe jeg har hørt er et problem for Fiat. La ny jording direkte fra karosseriet og til kontakten på viskeren Fungerer perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå