Skurre Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) . Endret 9. januar 2017 av Skurre Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Moderatormelding Trådtittel er endret til noe mer beskrivende, i henhold til retningslinjene punkt 2.3. En anbefaling til TS er også å kort informere om hva produktet er for noe, for ordens skyld.Reaksjoner på moderering tas på PM eller i tråd for tilbakemeldinger, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Nå har jeg svart på undersøkelsen. Ganske negativt, tror jeg nok. Jeg ville ikke kjøpt det, og følgelig ikke betalt ei krone for det. Dette virker for meg som en løsning på et problem som ikke finnes, jeg kan ikke si at jeg er plaget med at dyna vrir seg inni dynetrekket. Er det andre som opplever dette som et reelt problem? Burde ikke undersøkelsen også hatt med et spørsmål om man har opplevd dette problemet, og om det skjer ofte eller om det går årevis mellom hver gang man opplever dette? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Sånn jeg ser det løser dette ett problem som ikke finnes og skaper to nye. Magneten for å åpne den blir garantert borte, så da må man antagelig ødelegge de. Man får harde deler på dyna, neppe veldig behagelig å sove på om man har litt uflaks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå