Straydog Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 I det siste har N6600'n min slått seg av helt uten videre. Noen andre som har tilsvarende problem? Burde jeg sende den inn? Lenke til kommentar
OleP Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hmm, sliter med samme problem! aner ikke hvorfor.. selv om det ikke er så ofte det skjer er det ganske irriterende. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Det kom jo ikke som ei bombe! Det ER jo en Nokia! Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er nok bare software-bugs, som vil bli rettet på i senere FW. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Når kommer denne oppgraderingen tror du? Evt hvor blir disse oppgraderingene publisert?? Lenke til kommentar
espenah Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 At nyere telefoner slår seg av er ofte direkte tilknyttet SIM kortet. Hvis SIM kortet er av eldre dato, kan man oppleve at telefonen oppfører seg merkelig. Dette har noe med at nyere SIM kort opererer på en annen strømstyrke enn de gamle. Jeg kjøpte selv ny Nokia 6610 når den kom på markedet og brukte da mitt SIM kort jeg har hatt i sikkert 2 år. Da opplevde jeg at den slo seg av, mistet kontakt med nettverket og andre ting uten noen synlig grunn. Så jeg snakket med selgeren på Telehuset og han opplyste meg om akkurat dette. Han programmerte et nytt SIM kort til meg på stedet. Det tok 3 minutter og kostet ingenting. Etter det fungerte telefonen perfekt. Jeg opplevde til og med at batterikapasiteten gikk noe opp. Og siden jeg alltid lagerer numrene mine på telefonen, var d null problem for meg å bytte SIM. Tenkte bare jeg skulle nevne dette i tilfelle noen andre kanskje sitter med et gammelt SIM kort Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg opplevde en gang at min 6600 slo seg av helt uten videre. Jeg har sendt den inn nå, og får en ny på garantien. Men det var ikke det problemet som var hovedsaken til at jeg sendte den inn. Det skjedde veldig ofte når jeg slo på mobilen, at skjermen ikke ville fungere, den var bare helt hvit... Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 det er jo en nokia og de pleie rå slå seg av og bare du puster på den blir det fukt skade! jeg ville sendt den inn med en gang! er passe irriterende vis du går på byn eller noe sånt og du venter på en telfon eller melding og telfonen slår seg av hele tiden! det er irriterende! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du snakker om 3510i hva? Kan garantere deg at 6600 ikke er sånn. 3510i er rett og slett dårlig. Og ikke si at det skjer med alle nokia telefoner. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 At nyere telefoner slår seg av er ofte direkte tilknyttet SIM kortet. Hvis SIM kortet er av eldre dato, kan man oppleve at telefonen oppfører seg merkelig. Dette har noe med at nyere SIM kort opererer på en annen strømstyrke enn de gamle. gamle kort e på 3V mens nye kort e på 5V. viss du har ett gammelt kort så vil det ikke fungere i nyere tlf'er... det er noen tlf'er for eksempel 6610 som fungerer men man kan ikke sende sms... det er jo en nokia og de pleie rå slå seg av og bare du puster på den blir det fukt skade!jeg ville sendt den inn med en gang! totalt irrelevant... nuff said Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Min har også slått seg av. Send den inn til Repp. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 det har ikke komme ny sw til den. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Min har også slått seg av. Send den inn til Repp. Anbefaler du at alle skal sende den hvis den har slått seg av en gang? Sløsing av penger mener jeg... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 sløsing av penger? så lenge det går på garantien taper han ingenting...! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Snakker om porto jeg da. Og hva er vitsen med å sende tilbake en tlf bare fordi den har slått seg av en gang? Sånt kan jeg leve med. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Er nok bare software-bugs, som vil bli rettet på i senere FW. I've heard that before ! Min N6610 var på service maaange ganger, etter nestsiste service fungerte den tilfredstillende (ikke perfekt) i 4 mnd, så måtte den inn igjen. Etter det så var hele ****** løs igjen. Ikke bombe akuratt at 6600 har samme problemet, selv om jeg hadde litt trua på dem men tanke på symbian... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ikke bombe akuratt at 6600 har samme problemet Så 6600 har altså dette problemet? Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Aldri opplevd, eneste jeg har opplevd er at telefonen låste seg engang med lite strøm men ladet opp telefonen og har aldri skjedd siden. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Trenger ikke engang å sende den til reperasjon. Gå til butikken du kjøpte den i og krev ny. Man har krav på omlevering ved en slik vesentlig feil! Om du har kjøpt den over nett, send den til nettbutikken, krev ny og krev også å få tilbake dine portoutgifter. Det har du krav på. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Så mye mas og tjas for en liten bagatell. Hva om den plutselig slår seg av igjen etter at du har fått ny da? Skal du gå og bytte hver eneste gang da? Herrejemini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå