STURM Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 er ikke directx inkludert i w2k pro. trenger man instalere det utenom?? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Mener å huske at det er versjon 5 (uten å være helt for sikker). Hvis du skal spille nye spill så må denne DirectX oppgraderes. Er det en maskin du ikke spiller på så trenger du heller ikke å tenke noe mer på det. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg lurer på en ting i forbindelse med dette. Jeg sjekker directx config (win2000sp2), på forsiden står det version 8.1 som jeg har installert, blar jeg videre til video ser jeg filene er av version 5!!! SKal det være slik eller er det noe humbug? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Har det samme selv så da skal det vel muligens være slik. Finner filer med versjonsnummer fra 4.30 til 6.10 selv om jeg har DirectX 8.1. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Er ganske sikker på at 2000pro kommer med directX 7. Er jo helt kurant å oppgradere den til 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå