Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Skjære i naturlig ramme Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hei, Leif. Bra eksponert bilde med god skarphet, realitiske farger og "catchlight" i øyet, - et meget bra skjæreportrett ! God langhelg, Leif ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Hei, Leif. Bra eksponert bilde med god skarphet, realitiske farger og "catchlight" i øyet, - et meget bra skjæreportrett ! God langhelg, Leif ! M v h Albert. Halajsen Albert. Takk før hyggelig kommentar og ja nå langhelg og håper på lit fotolys før mørketia M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Ypperlig portrett av skjæra der alle fargenyanser kommer godt fram. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Hei Ragnar. Takk før din hyggelige kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Flott bilde av skjæra. Litt synd med stolpen i bakgrunnen..men den kunne vel ikke flyttes på i en fart heller... Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg har arbeidshelg, Leif Veldig godt foto av skjæra, var det! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Flott bilde av skjæra. Litt synd med stolpen i bakgrunnen..men den kunne vel ikke flyttes på i en fart heller... Takk før kommentar lady ? Nei ikke mulig at flytte stolpen, slik er det noen ganger ? M v h Leif ☺️ Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Jeg har arbeidshelg, Leif Veldig godt foto av skjæra, var det! Mvh Fredrik Hei Fredrik. Takk før hyggelig kommentar ? Noen gang føler man, nei, enig der ? Må ta vare på det lille lyset som er igjen føre mørketid, så godt me X tra fridag ☺️ M v h Leif ? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 En av de som ikke berøres av flyttingen jeg høret om i nyhetene, Leif. Fint innrammet og eksponert. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Vakkert innrammet med flott kvalitet, Olsson Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 En av de som ikke berøres av flyttingen jeg høret om i nyhetene, Leif. Fint innrammet og eksponert. Hei Trond Olav. Takk før hyggelig kommentar ? Siste ordet er ikke sagt i spørsmålet om flytting ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Vakkert innrammet med flott kvalitet, Olsson Hei Melvin. Takk før hyggelig kommentar ? M v h Olsson Leif ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Naturlig og naturlig, herr Olsson. Den er nok menneskeskapt og de gamle fotografer ville neppe godkjent dette som "biofoto" for da skal det ikke være menneskeskapt i bildet noe som blir mer og mer vanskelig da fuglene tar i bruk det mennesker har etterlatt seg. Skjæra vet jo hvertfall ingenting om at bildet liksom blir best om den sitter i et tre framfor f.eks. på et rekkverk. Jeg har sjøl ei som stikker innom på balkongforinga nå som det ikke er så lett å finne mat andre steder. Men i motsetning til småfuglene bare forsyner hun seg raskt og stikker igjen. God skarphet i fint lys som henter både farger og detaljer i fjærdrakt og øye. Roar Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. november 2016 Forfatter Del Skrevet 18. november 2016 Naturlig og naturlig, herr Olsson. Den er nok menneskeskapt og de gamle fotografer ville neppe godkjent dette som "biofoto" for da skal det ikke være menneskeskapt i bildet noe som blir mer og mer vanskelig da fuglene tar i bruk det mennesker har etterlatt seg. Skjæra vet jo hvertfall ingenting om at bildet liksom blir best om den sitter i et tre framfor f.eks. på et rekkverk. Jeg har sjøl ei som stikker innom på balkongforinga nå som det ikke er så lett å finne mat andre steder. Men i motsetning til småfuglene bare forsyner hun seg raskt og stikker igjen. God skarphet i fint lys som henter både farger og detaljer i fjærdrakt og øye. Roar Roar Hei Roar Ei halv menneskeskapt ramme då Takk før intressant kommentar, informasjon Idag flott foto vær og fri fra jobb, så nye bilde til arkivet og noen til bildekrittiken God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg