Gå til innhold

ANMELDELSE: Watch Dogs 2


Anbefalte innlegg

 

Ser ut som dette er blitt et bra spill. Ser jo også helt nydelig ut! Det er 1800p på PS4Pro. Vesentlig hopp i oppløsning :)

 

Du glemte å fortelle at det er forferdelige 30 fps, så det hjelper ikke mye ;)

 

Mafia 3 var låst til 60fps når det kom ut på PC. Det var rett og slett uspillelig når man kjørte bil eller beveget seg raskere enn hurtig gange. At 30fps ennå brukes i enkelte spill er rett og slett et hån mot spillere.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Watch Dogs 2 er et av årets aller beste spill

 

Ser dere har gitt minst 12 andre spill 9/10 og 10/10 i år (Hearts of Iron 4 kommer ikke opp i anmeldelsesoversikten, og dermed kan det sikkert finnes noen andre også), og med tanke på hvor få spill dere anmelder, så er kanskje det litt bombastisk?

 

Vet det er en clickbait-overskrift, men dere burde hatt en litt mer ydmyk overskrift. Ikke bare fordi dere ikke har noe grunnlag for å påstå det med tanke på hvor få spill dere anmelder, og hvor snevert utvalg dere fokuserer på, (Det finnes faktisk spill der ute som ikke er AAA, indiespill som kommer ut til konsoll, eller strategispill fra Paradox), men også fordi dere har misbrukt karakterskalaen på en sånn måte at det blir direkte løgn ovenfor forbrukerne, når det det finnes minst et dusin andre spill fra i år, som dere mener er like bra, eller bedre.

Greit nok at du er uenig i anmeldelsen, men kan vi slutte å slenge «clickbait»-uttrykket rundt om alt mulig? Det står jo svart på hvitt i anmeldelsen at vår anmelder synes at «Dette gjør Watch Dogs 2 til et av årets aller beste spill.»

 

Jeg håper også virkelig ikke at vi må legge til «for meg», «synes jeg», «etter min mening» bak hver eneste meningsytring for at folk skal forstå at anmeldelser er individuelle meninger. Og beklager at vi ikke rekker over alt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Neida Audun. Jeg tror vi kan tolke enkelte sine reaksjoner i denne tråden slik.
"Påstand 1: Ubisoft har levert mange møkkaspill.
Hypotese ut fra påstand 1: Altså kan Ubisoft bare lage møkkaspill.
Observasjon: En anmelder har skrytt av et Ubisoft spill.
Fort at hypotesen skal holde må observasjonen værer feil.
Da må det være noe gale med observanten (anmelder).
For ellers faller Påstand og Hypotese i grus".

For oss andre, bra at Watch Dogs 2 har mange gode kvaliteter. Kvaliteter som gjør dette til et bra spill.
Game.no sin anmeldelse sammenfaller med mange andre medier sine anmeldelser av WD2. Det ser ut til å være et spill som godt kan høre til høye karakterscore.

Så får heller de som mener Ubisoft ikke kan være et bra spill heller la være å spille Watch Dogs 2.

For oss andre med et litt mer åpent sinn, ser det ut til at spillhøsten 2016 er truffet av nok en tittel som bør oppleves.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ser ut som dette er blitt et bra spill. Ser jo også helt nydelig ut! Det er 1800p på PS4Pro. Vesentlig hopp i oppløsning :)

 

 

 

Du glemte å fortelle at det er forferdelige 30 fps, så det hjelper ikke mye ;)

Har du spillt Uncharted 4 f.eks? Der er det 30 fps i singleplayer og 60 fps i multiplayer.. Merket ingen forskjell på gameplayet, så hva er så forferdelig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Ser ut som dette er blitt et bra spill. Ser jo også helt nydelig ut! Det er 1800p på PS4Pro. Vesentlig hopp i oppløsning :)

 

 

 

Du glemte å fortelle at det er forferdelige 30 fps, så det hjelper ikke mye ;)

Har du spillt Uncharted 4 f.eks? Der er det 30 fps i singleplayer og 60 fps i multiplayer.. Merket ingen forskjell på gameplayet, så hva er så forferdelig?

 

 

Hvis du ikke merker forskjell på 30 og 60 fps, så må jeg bare riste litt på hodet. Men bra for deg. Konsoll er stedet for deg da :)

Lenke til kommentar

overraskende! Kan vurderes. Men så mange bra spill for tiden!

 

Forøvrig håper jeg dere ikke fortsetter å fri til disse grinete overkritiske særingene som "etter min mening" troller disse forumene. Det er tydelig for meg at mange her er av en så arrogant oppfatning at det ikke er plass til diskusjon eller andre meninger, noe som er litt merkelig siden det hele stammer fra "diskusjon.no".

 

takk for en fin og informativ anmeldelse

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...