akelbo Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Atlus trenger litt mer tid for å gi spillet en siste finpuss.Persona 5 utsettes til april Lenke til kommentar
Tedrivs Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) "skulle ankomme vår del av verden den 14. februar 2016" antar det var 2017 du mente Endret 17. november 2016 av Tedrivs Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 "skulle ankomme vår del av verden den 14. februar 2016" vår del av verden er europa og Persona 5 skulle aldri ankomme europa 14. februar 2017 (antar det var 2017 du mente) Dette er gode nyheter, før utsettelsen var det ingen lanseringsdato for europa. Ja, jeg mente selvfølgelig 2017. Hva den tidligere slippdatoen angår er jeg redd du tar feil. Deep Silver (utgiver av Persona 5 i Europa) annonserte i august at spillet skulle lanseres her til lands den 14. februar. Lenke til kommentar
MrCuddlesworth Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Vel, vi har fortsatt Fifty Shades Darker å se frem til 14. Februar. Lenke til kommentar
Casper92 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det var kjipt. Elsket Persona 4 til PS Vita, så dette ser jeg frem til! Eneste jeg hadde å utsette på Vita versjonen var at det ikke var mulig å spille med japansk tale, så nå kjente jeg at jeg ble litt fornøyd når det ble en mulighet Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det var kjipt. Elsket Persona 4 til PS Vita, så dette ser jeg frem til! Eneste jeg hadde å utsette på Vita versjonen var at det ikke var mulig å spille med japansk tale, så nå kjente jeg at jeg ble litt fornøyd når det ble en mulighet vita versjoen er strengt tatt et av de beste spillene jeg noen sinne har spilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå