Malmern Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hei,er på jakt etter en mikrofon som kan brukes til TeamSpeak og lignende som ikke tar opp så mye bakgrunnstøy også pluss viss den er rettningsbestemt da jeg bruker høyttalere når jeg spiller med kompisene mine.Budsjettet mitt er rundt 500 - 1.000,men kan gå litt høyere viss nødvendig. Lenke til kommentar
nerikk Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Her har du tre populære alternativer: AT2020 Infoside OBS! Denne må du kjøpe stativ til. Finner du sikkert noelunde billigt på nett Blue Snowball Infoside Blue Snowball iCE Infoside Alle disse tre oppfyller kravene dine. Hvilken av de du velger må du nok gjøre litt reasearch på, finnes plenty av andmeldelser, sammenligninger og lignende på nett. Hva som er forskjellen på iCE og vanlig Snowball vet jeg heller ikke. (Visste ikke at den eksisterte før jeg skulle finne fram til den "vanlige" Snowball.) Du blir nok fornøyd uansett hvilken du velger. Men vær obs på at det er en grunn til at de fleste streamere og lignende bruker hodetelefoner. Det er vanskelig og få skilt ut all lyden som kommer fra høytalere rett bak mikrofonen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Tror det blir Blue Snowball iCE.Forskjellen på iCE og vanlig Snowball er at Snowball har mulighet for å ta opp lyd rundt hele mikrofonen istedet for bare fronten,noe jeg ikke har behov for. Blir nok å kjøpe stativ ved siden av uansett da tripoden til Snowball iCE er altfor lav for mitt behov. Endret 17. november 2016 av Malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå