Roar F. Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Røros i sommersol - i gamle dager? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Synes dette ble bra. "Lurt" med det midtstilte rektangelet som skaper dybde. Vh, -bj. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 17. november 2016 Forfatter Del Skrevet 17. november 2016 Synes dette ble bra. "Lurt" med det midtstilte rektangelet som skaper dybde. Vh, -bj. Takk for hyggelig kommentar. Jeg føler mer og mer for å teste hva svart-hvitt gjør med bildene mine, også uten forsøk på at det skal se gammelt ut. Kanskje jeg begynner å bli enig med KrF som visstnok til langt inn på 80-tallet var offisielt motstandere av farge-fjernsyn. :-) :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Koselig bilde,men kanskje er det litt dumt med vannbrettet som kommer akkurat i billedkanten. Litt mer luft over hadde nok gjort seg, tror du ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Flott konvertering til s/hv , men jeg liker også originalen med de fine brune tømmerveggene . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Koselig bilde,men kanskje er det litt dumt med vannbrettet som kommer akkurat i billedkanten. Litt mer luft over hadde nok gjort seg, tror du ikke? Jo jeg er enig. :-) Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 19. november 2016 Forfatter Del Skrevet 19. november 2016 Flott konvertering til s/hv , men jeg liker også originalen med de fine brune tømmerveggene . Mvh Alec Takk for hyggelig kommentar. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg