Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor mister jenter interessen #2

Anbefalte innlegg

Har skrevet en lignende tråd tidligere, men synes det er gøy og interessant å diskutere dating. Dette gjelder både med gutter og hvertfall med jenter som kan komme med meninger fra deres synspunkt.

Har flyttet til en ny by for å studere. Her har jeg med apper som "Tinder" og "happn"  og personlig fra skolen/vors møtt til sammen 5 jenter siden august. Alle har jeg møtt på en fast cafè da jeg føler meg komfortabel her. 1 droppet jeg kontakt med etter 1 møte og 1 sa hun ikke var så gira etter vårt 2. møte. De 3 andre derimot er de jeg har følt størst connection med men alle har kommet med unnskyldninger om dårlig tid, jobb etc. som hindrer dem fra et nytt møte. 

Som person er jeg meget nervøs før datene, men kjemien er god. Utseendemessig er jeg blitt fortalt at jeg er over gjennomsnittlig attraktiv og jeg bør tro på dette i større grad.

Sååå hva er det som gjør at jenter ikke velger å gå på den 2. daten? Skaper jeg for lite følelser? Date 1. er tross alt et møte hvor en ser om den andre personen er grei og normal noe som jeg er ganske sikker på at jeg har fremstått.

Ønsker svar fra jenter og gutter på et spennende tema!  :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Det korte og ærlige svaret er at disse jentene ikke opplever deg som attraktiv eller attraktiv nok.

Jeg kan gi det lange svaret senere. :) 

Lenke til kommentar

Date 1. er tross alt et møte hvor en ser om den andre personen er grei og normal noe som jeg er ganske sikker på at jeg har fremstått.

Dette er grunnen til at de ikke vil møte deg igjen. 99% av alle menn er "grei og normal", inkludert deg! Dette er selvfølgelig noe jenta  allerede antar. Hun ville aldri dratt på første date om hun trodde du var en fnisete, pinlig stille mammagutt med busemenn krypende ut nesen, eller et skrytete, nedsnakkende rasshøl. Du må nok jobbe med flørtingen din, spenningen du skaper på daten, kroppspråket ditt, stemmebruken din, blikkontakten (!), samtaleflyten... Jeg kan selvfølgelig ikke svare på akkurat hva du gjør feil, men du fremstår ikke attraktiv på første date. Derfor vil de heller ikke møte deg igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke glem at jentene har en utrolig større datingpool enn guttene, som hovedregel.  En jente på tinder, eller noe som helst annet datingsite, blir oversvømt med tilbud og muligheter.  Det skal nok veldig mye til å skille seg ut og gjøre seg attraktiv nok for jenter som har den arenaen som hovedkilde for sine dates.  De velger og sorterer non stop, og å beholde interessen til en jente i et sånt " miljø " er veldig vanskelig.  Dagen etter daten med deg har hun 10 nye muligheter i inboxen sin, og da velges du fort bort om du ikke er helt eksepsjonell. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan være for kjedelig og lite spennende.

Du kan være creepy eller klein, snakke om unger og brullyp på første date f.eks.

Kanskje utseendet ikke sto i stil med forventningene, det gjelder spesielt nettdating vil jeg tro.

Men det kan også være at dere har uforenlige forventninger, eller at du er helt perfekt men damen ikke er klar for dating eller forhold. Tenk positivt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

At en person er grei og normal er implisitt. Det antar man, allerede i det man går med på en date i det hele tatt. Date 1 er for å se om det er noe mer der å ta tak i. Blir det ingen date 2, så var det ikke det.

Med mindre du er tryhard eller prøver å spille spill, finnes det sannsynligvis ingen annen grunn til at det ikke blir noen date 2 enn at hun rett og slett ikke er interessert. De aller fleste kvinner er ikke interessert i akkurat deg, tross alt.

Møt opp, slapp av og vær deg selv. Så skjer det som skjer.

Lenke til kommentar

Fordi hun ikke var sikker på om hun ønsket en fremtid sammen, men du var attraktiv nok til at hun ga deg en sjanse (ta det som et kompliment).

Hvorfor ditchet du den første jenta?

Jeg merka hun ikke var min type, og at vi ikke passa sammen.

Lenke til kommentar

Fordi hun ikke var sikker på om hun ønsket en fremtid sammen, men du var attraktiv nok til at hun ga deg en sjanse (ta det som et kompliment).

Hvorfor ditchet du den første jenta?

Jeg merka hun ikke var min type, og at vi ikke passa sammen.

Da har du vel svaret på hvorfor de andre jentene ditchet deg. De merket at du ikke var deres type og at dere ikke passet sammen.

Det er mulig de bare spilte med fordi de ville ha litt kos den kvelden.

Endret av Kablam
Lenke til kommentar

Vel, når vi ikke vet noe om ham så er det litt vanskelig å si. Grunnen til at de mister interessen ligger jo ikke nødvendigvis hos jentene, de har ulike ting de blir tiltrukket av og for dem passet han ikke inn der, hvorfor er det vanskelig å si, jeg kjenner ham ikke. Kanskje han siktet for høyt.

Lenke til kommentar

Man er jo i evig forandring. Man bør heller prøve å bli den man ønsker å være. Hvis man for eksempel er en person som aldri sier noe, eller sier mye vulgært, men ikke ønsker å være slik, trenger man ikke å være stuck med å "være seg selv".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...