Bytex Skrevet 20. november 2016 Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 Jaja, køsitting i timevis var jo også "vanilla experience" Dere får kose dere i køen. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Jaja, køsitting i timevis var jo også "vanilla experience" Dere får kose dere i køen. Snakk om 2 min nå, nr 600. Det går unna Er bare en stresstest, er vel grenser for mye tid folk gidder å bruke på dette. Endret 20. november 2016 av Heradon Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 7300stk er det inne på serveren akkurat nå, og flere i køen! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. november 2016 Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 (endret) fra 600 til å komme inn tar typ toppen 3 minutter så ekke stress akkuratt Endret 20. november 2016 av MrDarkey Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 20. november 2016 Rapporter Del Skrevet 20. november 2016 Gikk ganske greit, eneste som jeg ikke likt (men som jeg forventa) var pingen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Jaja, køsitting i timevis var jo også "vanilla experience" Dere får kose dere i køen. når man taktisk logget på 3-4 timer før man egentlig skulle spille , for og finne ut at det ikke var kø , men kunne ikke logge av så da spilte man heller de timene Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Skeptisk til private servere, men ønsker de lykke til og håper at Blizzard får ut fingern da de taper penger ved å ikke ha noe så enkelt som en vailla server, som ikke vil koste de noe å ha Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Problemet jeg tror Blizzard har med dette er at det er for lite målgruppe, ikke verdt å satse på dette. Det koster mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Tror nok at det ikke er fullt så enkelt som å "bare" åpne for sånt fra et business-ståsted. Det splitter ikke bare spillerbasen, men også staben som må jobbe med serverene. Det settes krav til performance, vedlikehold etc etc. Er ganske så sikker på at Blizzard har gått over regnestykkene gang på gang, men kommet til konklusjonen at det ikke er lønnsomt. Det at spillet i dag fortsatt har såpass mange spillere som det har tyder jo på at dem gjør noe riktig. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Det vil koste de minimalt å drive en vanilla server og de trenger ikke bruke noe ekstratid utover å sette opp serveren De trenger ikke betale for å drive serveren da en kan ha frivillige til å gjøre jobben, for banning av botter etc. Til noe annet, kan en spille på Nostalrius og Blizzard, fra samme PC? Ved f.eks å kopiere/installere i annen mappe? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 21. november 2016 Rapporter Del Skrevet 21. november 2016 Akkurat hvor mye det vil koste skal vi ikke overlate til fans på forum. Det har hverken du eller jeg forutsetninger for å vite. Blizzard er et enormt selskap som har vist gang på gang at er det penger å hente i noe, så blir det satsa på. Det er ingen som driver den slags butikk uten å tjene penger. For det andre spørsmålet ditt, antar du trenger en kopi av klienten som benyttes på Nostalrius og en modifisert realmlist.wtf. Burde ikke være mer hokus-pokus enn å ha dem i to forskjellige mapper. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Det vil koste de minimalt å drive en vanilla server og de trenger ikke bruke noe ekstratid utover å sette opp serveren De trenger ikke betale for å drive serveren da en kan ha frivillige til å gjøre jobben, for banning av botter etc. Til noe annet, kan en spille på Nostalrius og Blizzard, fra samme PC? Ved f.eks å kopiere/installere i annen mappe? Jeg tror det vil skape en splittelse i samfunnet til Legion om Legacy kom på banen. Det er nok av tilhengere av Legacy, og det er nok til å tjene penger på. Det vil nok skape mer harme for Blizzard med Legacy servere. Så er det heller ikke sikkert at Blizzard ville ha implementert Legacy-servere riktig med tanke på progresjon og hva brukerne ønsker. Jeg tror det er for stor risiko til at de faktisk tør å satse på Legacy-servere. Du kan fint ha Retail og Vanilla versjon på en og samme PC. Du må ha WoW klientversjon 1.12.1 / 1.12.2 (Tar ca. 6GB. Ingen installeringen, du har det i en mappe) Har du den kan du spille på alle vanilla-serverne. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. november 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2016 Gikk ganske greit, eneste som jeg ikke likt (men som jeg forventa) var pingen. Ja, det var et par sekunder med delay. Det var derfor man tok en stresstest får å finne ut hva de må oppgradere. De holder nå på oppdatere serverne sine for neste stresstest Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. november 2016 Rapporter Del Skrevet 23. november 2016 Det er bare spørsmål når det blir stengt igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. november 2016 Rapporter Del Skrevet 23. november 2016 Det er bare spørsmål når det blir stengt igjen. Derfor jeg er skeptisk til private servere (+ annet sikkerhet relatert) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå