Gå til innhold

Noen synspunker på disse hodetelefonene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge er meget gode, det eneste dårlige med dem, er at de begge isolerer lyd utenifra litt dårlig. Men dette er en billig vei til et skikkelig bra HIFI nirvana. Synd koss ikke har satt på utskiftbare kabler på dem :(. Go Philips PRO Monitor!!

Uansett valg, begge sitter godt, og er behagelige. Lyden er bra (prisen tatt i betrakning). Uansett valg, du vil sitte igjen med gode hodetelefoner... men pass på. UR40 har VELDIG kort ledning, de andre har 2,4m, mens UR40 har 1,2m. UR40 er mere ment til bærbar lyd(MD, mp3spillere etc.) slik sett.

Lenke til kommentar
Altså. Hvis dere syntes at Koss har "megalyd", så vet ikke jeg hva jeg skal si om hva Sennheiser har.. :wow::thumbs:

Erm.. pris? Til å koste 675kr er dei ganske gode.

Btw. noken som har prøvd UR18? Gidde ikkje å legge meir peng i headphones som blir brukt på 3 LAN's i året.

Lenke til kommentar
Altså. Hvis dere syntes at Koss har "megalyd", så vet ikke jeg hva jeg skal si om hva Sennheiser har.. :wow::thumbs:

Btw. noken som har prøvd UR18? Gidde ikkje å legge meir peng i headphones som blir brukt på 3 LAN's i året.

På skola bruker vi både koss og sennheiser til macene :thumbs:

Lenke til kommentar

Det samme lurer jeg på. Jeg syns UR40 var litt dyre + kort ledning. Er det ingen som har testet UR18?

Jeg kommer 90% sikkert til å kjøpe en av de to, men hadde likt å hørt litt skryt om UR18 også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...